06 / 05 / 2024

Çilek Mobilya büyüme rakamları

Çilek Mobilya büyüme rakamları

Çilek Mobilya AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, bu seneyi yüzde 20 büyümeyle tamamlamayı öngördüklerini belirterek, "2015 yılında ise bu büyümeyi yüzde 25-30 bandına çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.

Candaş Avize yeni şubeleriyle yüzde 20 büyüme hedefliyor!

Candaş Avize, bu yıl itibarıyla hizmete açtığı Etiler ve Bahçeşehir şubeleriyle yüzde 20'lik büyüme hedefliyor. Firma geçen yıl, yüzde 15'lik büyüme ve 25 milyon liralık ciroya ulaştı.

Armada AVM Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi ödülünü aldı!

Dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) Londra ödülleri, Avrupa'da "Yılın Büyüme ve Yenileme Projesi" ödülüne Armada AVM'yi layık gördü.

Baymak bu yıl yüzde 10 büyüme hedefliyor!

İklimlendirme sektöründe yaşanan daralmaya rağmen 2014'te pazar payını yüzde 7 artıran Baymak, bu yıl yüzde 10'un üzerinde büyüme hedefliyor. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak açıkladı.

Kalekim yüzde 20 büyüme hedefliyor!

2014'ü 250 milyon TL satış ile tamamlayan Kalekim, bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyor. Önümüzdeki dönemde ihracata da ağırlık verecekerini söyleyen Genel Müdür Altuğ Akbaş, yurtdışı ile üretim yapacak.

Fethi Hinginar: İnşaatta yüzde 5 büyüme hedefliyoruz!

Türkiye İMSAD Başkanı Fethi Hinginar, “2015 yılında ise ekonomide 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5.0 reel büyüme öngörüyoruz” dedi.

Armada, büyüme ve yenilemede yılın AVM'si seçildi!

Armada'nın Avrupa çapında AVM olması, 3. ödülle tescillendi. Armada, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından her yıl düzenlenen yarışmada "Büyüme ve Yenileme Kategorisi" ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

İnşaat sektöründe yüzde 4.5 büyüme olacak!

İMSAD Başkanı Hinginar, "Türkiye ekonomisinde bu yıl yüzde 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaat sektöründe büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Fethi Hinginar, "2015'te inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaatçılar yüzde 4.5 büyüme bekliyor!

Fethi Hinginar, "İnşaat sektörü 2015 yılında Türkiye ekonomisinde yüzde 3.5, inşaat sektöründe yüzde 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

Fethi Hinginar: İnşaatta yüzde 4.5 büyüme bekliyoruz!

İMSAD Yönetim Kurulu Başkanı Hinginar, bu yıl inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngördüklerini söyledi.

Vinç sektörü büyüme hızı bir önceki yıla göre geriledi!

Vinç sektörü, hatırlanacağı üzere 2013 yılını yükselişle kapatmıştı. 2014 yılı beklentilerimiz de bir önceki seneyle paralellik gösteriyordu. Fakat söz konusu dönemde büyüme oranı, beklentilerimizin altında gerçekleşerek, yüzde 3.3'te kaldı

Etstur 2015'te yüzde 30 büyüme hedefliyor!

Etstur, 2014-2015 erken rezervasyon kampanyasının 4.döneminde önceki yılın aynı dönemine oranla yüzde 61 'lik artış yakaladı. 2015'te yüzde 30 büyüme hedefleyen Etstur 1 milyar ciro ile 900 bin misafir bekliyor.

İntema risklere rağmen yüzde 18 büyüme hedefi koydu!

Seçim, kentsel dönüşüm ve dolardaki artış nedeniyle yıla önemli riskler ile giren İntema, tüm bu risklere rağmen yüzde 18 büyüme hedefi koydu.

Çilek Mobilya büyüme rakamları Haberi

Çilek Mobilya büyüme rakamları


Çilek Mobilya AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Talha Çilek, bu seneyi yüzde 20 büyümeyle tamamlamayı öngördüklerini belirterek, "2015 yılında ise bu büyümeyi yüzde 25-30 bandına çıkarmayı hedefliyoruz" dedi. 


Çilek, yaptığı açıklamada, bu yıla üretim ve ihracat bakımından hızlı girdiklerini söyledi. 


İstanbul Mobilya Fuarı'nın 28 Ocak-2 Şubat'ta gerçekleştirildiğini hatırlatan Çilek, orada irtibat kurdukları müşterilerle ilişkilerini hızla geliştirdiklerini anlattı. 


Büyümeyi sürdürdüklerini dile getiren Çilek, şöyle devam etti: 


"2014 yılında Hindistan'da ilk mağaza açan firma olduk. Şu an mağaza sayımızı 8'e yükselttik. Aynı zamanda Pakistan'da da 3 mağazaya ulaştık. Özellikle Asya Pasifik Bölgesi'nde Hindistan ve Pakistan'la başlayarak büyümemiz devam ettiriyoruz. 66 ülkede 444 satış noktamız var. Bu sene Asya Pasifik dışında özellikle Çin'de büyümeler katettik. Çin pazarında on-line satışa başladık. Tabii konjonktürel gelişmelerden dolayı belli başlı bölgelerde...