07 / 07 / 2024

Çin demiryolu hattı son durum

Çin demiryolu hattı son durum

Türkiye’nin en büyük lojistik projesi olarak görülen BALO’ya yurtdışından ilgi artıyor. BALO AŞ’yi ziyaret eden Duisburg Kalkınma Ajansı, Çin ile Almanyaarasındaki Yuxinou blok tren hattını BALOile birleştirmek için teklifte bulundu

Bakan Uraloğlu açıkladı! Bakü-Tiflis-Kars (BTK) Demiryolu Hattı yeniden hizmete açıldı...

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Orta Koridor ve Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu Hattı'nın Zengezur Koridoru'nun etkinliğini yükselticeğini ifade ederek, Mayıs 2023'te bakım çalışmaları nedeni ile kapatılan Bakü-Tiflis-Kars (BTK) Demiryolu Hattı'nın yeniden hizmete açıldığını açıkladı.

Kanal İstanbul'un tren hattı ihalesi iptal edildi! Halkalı-Ispartakule Demiryolu'nda son dakika!

Halkalı-Ispartakule arasında hayata geçirilecek olan Kanal İstanbul geçişi demiryolu hattı inşaatının, danışmanlık ve mühendislik hizmeti ihalesi iptal edildi. İhalenin, şartnamenin tekrar düzenlenerek rekabet imkanının arttırılması amacıyla iptal edildiği belirtildi. İşte detaylar...

Kanal İstanbul'da yeni ihale! Halkalı-Ispartakule Demiryolu'nda hazırlıklar başladı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Halkalı-Ispartakule arasında hayata geçirilecek olan Kanal İstanbul Geçişi Demiryolu Hattı'na ilişkin yeni ihale düzenlenecek...

Kanal İstanbul iptal edilmedi! 1 ihalesi iptal!

Danıştay tarafından, Kanal İstanbul geçişi çerçevesinde Halkalı-Ispartakule arasında hayata geçirilecek olan demiryolu hattının pazarlık usulüyle ihaleye verilmesini hukuka aykırı olarak belirledi ve ihale için iptal kararını verdi.

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli Demiryolu hattı için acele kamulaştırma kararı! 

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli Yüksek Standartlı Demiryolu Projesi için Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından Bursa ve Bilecik için acele kamulaştırılma kararı verildi. 

Ispartakule - Çerkezköy demiryolu hattına verilen kredinin ayrıntıları!

Sözcü Gazetesi köşe yazarı Çiğdem Toker, bugünkü köşesinde Ispartakule - Çerkezköy demiryolu hattı için verilen krediyi kaleme aldı. İşte Çiğdem Toker'in 'Demiryolu kredisinin gerçek maliyeti' başlıklı yazısı...

EBRD'den Ispartakule-Çerkezköy demiryolu hattına 150 milyon euro kredi!

Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) İstanbul'dan Bulgaristan sınırına kadar 67 kilometre uzunluğu sahip olacak Ispartakule-Çerkezköy demiryolu hattının inşaatı için Türkiye'ye 150 milyon euro kredi verecek.

Kanal İstanbul'a demiryolu projesi müjdesi!

Kanal İstanbul projesine yönelik açıklamalarda bulunan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Kanal İstanbul için demiryolu projesi inşa edileceğini dile getirdi. 

Aksaray-Ulukışla-Yenice Yüksek Standartlı Demiryolu Hattı'nın ihalesi yapıldı!

"Aksaray-Ulukışla-Yenice Yüksek Standartlı Demiryolu Hattı İnşaatı ile Elektromekanik Sistemlerinin Temini ve Yapım İşi"nin yaklaşık Değeri 16 milyar 338 milyon 146 bin 708 TL olarak belirlendi.

Halkalı Çerkezköy Demiryolu Hattı için kamulaştırma kararı!

Halkalı-Çerkezköy Yüksek Standartlı Demiryolu Projesi kapsamında Küçükçekmece, Avcılar, Başakşehir, Arnavutköy, Büyükçekmece, Çatalca, Silivri ve Çerkezköy'de yer alan bazı gayrimenkuller acele kamulaştırılacak..

Aksaray-Ulukışla Demiryolu Hattı projesi meclis gündeminde!

Aksaray-Ulukışla Demiryolu Hattı ve Yüksek Hızlı Tren Yolcu Hattı Projeleri meclis gündemine taşındı. CHP'li Açıkel, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli Demiryolu Hattı 2023'te açılacak!

Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli Yüksek Standartlı Demiryolu Hattı’nın Bursa’dan Osmaneli’ne kadar olan kısmının 2023’e kadar tamamlanması hedefleniyor. Ardından Bandırma’ya uzatılacak olan hat, yolcunun yanı sıra liman bağlantılarıyla yük taşımacılığında da kullanılacak.

Nahçivan demiryolu hattı ivedilikle açılacak!

Nahçıvan demiryolu hattının ivedilikle açılacağını kaydeden İran Ulaştırma ve Şehircilik Bakanı Muhammed İslami, "Nahçivan demiryolu hattını bir an önce açmaya çalışıyoruz." diye konuştu.

Çin demiryolu hattı son durum Haberi

Çin demiryolu hattı son durum


Türkiye’nin en büyük lojistik projesi olarak görülen BALO’ya yurtdışından ilgi artıyor. BALO AŞ’yi ziyaret eden Duisburg Kalkınma Ajansı, Çin ile Almanyaarasındaki Yuxinou blok tren hattını BALOile birleştirmek için teklifte bulundu


Anadolu’nun yüklerini 4 gün gibi kısa bir sürede Avrupa’ya ulaştıran BALO’ya yurtdışından talep artıyor. Geçtiğimiz hafta BALO AŞ’yi ziyaret eden Duisburg Kalkınma Ajansı (GFW) yetkilileri, Çin ile Almanya arasındaki Yuxinou blok tren hattını BALO ile birleştirmek istediklerini açıkladı. GFW Genel Müdürü Ralf Meurer, “Çin ve Türkiye bizim en önemli ticaret ortaklarımızdan. Bu iki hattın birleştirilmesinin her üç ülkeye de önemli avantajlar sağlayacağına inanıyoruz” dedi. BALO AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Turgut Erkeskin ise “Teklifi değerlendireceğiz. Ekonomik olarak verimli ve avantajlı olduğuna inanırsak bu hatları birleştirebiliriz” dedi. 


Kuzey Ren – Vestfalya Eyaleti resmi...