Cushman Wakefield danışmanlık Haberi
Türkiye’de büyük ofis ve perakende projeleriyle dikkat çeken aynı zamanda yayımladığı raporlarla gayrimenkul sektörünün nabzını tutan Cushman & Wakefield, uluslararası ayakkabı markası Clarks’ın Türkiye büyüme stratejisinde kilit rol oynamaya devam ediyor.
İstanbul’daki en başarılı outlet alışveriş merkezlerinden biri olduğu için Viaport’un tercih edildiğini belirten Cushman & Wakefield Yönetici Ortağı Toğrul Gönden, “ Bundan sonraki noktalar da yine müşterimiz için en uygun bölgelerdeki en stratejik noktalar olacaktır ” diye konuştu.
En büyük mağazasını 260 metrekarelik alanıyla Viaport Outlet AVM’de açan Clarks, Türkiye’deki mağaza sayısını da 10’a çıkardı.
Özellikle yabancı markaları Türkiye’ye çekmeye çalıştıklarını belirten Cushman & Wakefield Yönetici Ortağı Toğrul Gönden “ Türk perakende sektörü gelişmeye açık bir sektör. Büyüyen ekonomisi, artan harcanabilir gelir seviyesi ve güçlü tüketici demografisi ile uluslararası markalar...