26 / 11 / 2024

DeFacto mağaza 2016

DeFacto mağaza 2016

Global moda markası olma vizyonuyla yatırımlarına devam eden DeFacto, gelecek 10 yıllık döneme ilişkin hedeflerini açıkladı. DeFacto bu yıl 100 yeni mağaza açacak.

A-101 bu yıl 700 yeni mağaza açacak!

2017'de 700 yeni mağaza açmayı hedefleyen A 101'in CEO'su Bostan, 2016'da yaklaşık 1000 mağaza açtıklarını ve bu yıl da açmaya devam edeceklerini söyledi.

BİM 2017'de 635 mağaza açacak!

2016 yılı bilançosunu açıklayan Birleşik Mağazalar A.Ş. (BİM), önceki yıla göre yüzde 15 artışla 670.9 milyon lira net kar elde etti. BİM bu yıl Türkiye’de 525, Fas’ta 60, Mısır’da 50 olmak üzere toplam 635 mağaza açmayı planlıyor.

DeFacto Gazze’de mağaza açtı!

2016 yılında Türkiye dahil 17 ülkede 400'ü aşkın mağaza sayısına ulaşan DeFacto Gazze'de mağaza açtı.

Metro Market 2017'de 2 yeni mağaza açacak!

Metro Toptancı Market Genel Müdürü Kubilay Özerkan, yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen 2016'yı başarılı geçirdiklerini 2017'de de 2 yeni mağaza açacaklarını söyledi.

İpekyol 26 mağaza açacak!

Ayaydın-Miroglio Genel Müdürü Uğur Ayaydın, “Sıkıntılar 2016’da kaldı. 2017’de daha fazla çalışarak, müşterilerimize daha fazla kulak vererek yüzde 25 büyümeyi planlıyoruz” dedi. Ayaydın, 2017’de yatırıma 20 milyon TL ayırdıklarını, 26 mağaza açacaklarını kaydetti.

Şok Market günde 3 mağaza açacak!

TÜRKİYE'nin en hızlı büyüyen organize perakende kanalı Şok Market, 4.000’inci mağazasını dün Ümraniye’de açtı. 2016 yılında bin mağaza açarak 4 bin kişiye yeni istihdam sağlayan şirket, 2017 yılında da her gün 3 mağaza açarak 4 bin kişiye daha iş imkânı yaratacak.

Defacto'nun 2016 yılı hedefi 400 mağaza!

DEFACTO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, bu yıl sonunda şu anda 381 olan mağaza sayılarını 400’ün üzerine, yurtdışı mağaza sayılarını da 100’ün üzerine çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti.

DeFacto yurtdışındaki mağaza sayısını 103’e çıkarıyor!

Global bir moda markası olma vizyonuyla yatırımlarını sürdüren DeFacto mağaza ağını tüm dünyada genişletmeye devam ediyor. DeFacto yurtdışı mağaza sayısını 103’e, toplam mağaza sayısını ise 400’ün üzerine çıkarmayı planlıyor.

DeFacto Ege Bölgesi'ndeki mağaza sayısını 48'e çıkardı!

Türkiye'nin en büyük hazır giyim ve moda markalarından DeFacto, İzmir'deki mağaza sayısını 17'ye, Ege Bölgesi'ndeki mağaza sayısını ise 48'e çıkardı.

DeFacto 2025'e kadar 50 mağaza açacak!

Türkiye pazarından çekilmeye karar veren C-A'in mağazalarını DeFacto devraldı. DeFacto Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, "2025'e kadar fiziki mağaza açarak 50, online satışla 100 ülkede olmak istiyoruz.'' dedi

Tekin Acar Cosmetics Türkiye'deki mağaza sayısını 83'e yükseltti!

Türkiye'nin bir numaralı kozmetik markası Tekin Acar Cosmetics, 2016 yılında da mağaza açılışlarına her gün bir yenisini eklemeye devam ediyor.

Tekin Acar, Türkiye genelinde mağaza açmaya devam ediyor!

Türkiye'nin 1 numaralı kozmetik markası Tekin Acar Cosmetics, 2016 yılında da mağaza açılışlarına her gün bir yenisini eklemeye devam ediyor.

Hilti Türkiye mağaza sayısını ikiye katlıyor!

Global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti, 10 ülkenin bağlı olduğu bölgesel üs Türkiye’deki mağaza sayısını 2016 yılında ikiye katlamaya hazırlanıyor. Üç yeni mağaza açan Hilti Türkiye, “Hilti Center" mağazalarının sayısını dokuza çıkardı.

DeFacto mağaza 2016 Haberi

DeFacto mağaza 2016

Global moda markası olma vizyonuyla yatırımlarına devam eden DeFacto, gelecek 10 yıllık döneme ilişkin hedeflerini açıkladı. Önümüzdeki 10 yılın ilk büyük adımını 2016 yılında atacaklarını ve 206 milyon liralık yatırım yapacaklarını söyleyen İhsan Ateş, 2025 yılına kadar satış gelirlerini 7 kat daha artırmayı, 5 kıtada 1200’den fazla mağaza açarak “ulaşılabilir moda”nın önemli uluslararası oyuncularından biri olmayı hedeflediklerini belirtti.

Türkiye hazır giyim ve moda sektörünün en büyük markalarından DeFacto, yıllık değerlendirme toplantısında gelecek 10 yıllık hedeflerini ve yatırım planlarını açıkladı. Kurulduğu günden itibaren hedeflerinin üstünde büyüme ve karlılık sağlayan DeFacto, önümüzdeki dönemde stratejisini, hem fiziksel mağaza açılımları hem de e-ticaret yatırımları ile dünya çapında gerçek bir moda markası olmak üzerine kurguluyor. 2025 yılına kadar yeni pazarlara açılmayı sürdürerek gelirlerini 7 kat...