DeFactonun mağazaları Haberi
Türkiye hazır giyim ve moda sektörünün lider markalarından olan DeFacto, yurt dışında mağazalaşma çalışmalarına hız verdi. 2016 yılında Doğu Avrupa, Afrika, Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetler pazarlarına odaklanan şirket, yıl sonuna kadar toplam 25 mağaza daha açarak, 78 olan yurtdışı mağaza sayısını 103’e çıkarmayı hedefliyor.
Şu andaki büyüme grafiğini aynı performans ile sürdürdükleri takdirde, gelecek 5 yıl içinde yaklaşık 4 kat büyüme sağlamayı hedeflediklerini ve yurt dışında genişleme stratejilerini özellikle CIS ve MENA bölgelerine göre planladıklarını söyleyen DeFacto Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, Afrika’nın Sahra Altı denilen bölgesini de odaklarına aldıklarını açıkladı. Yakın dönem büyüme hedeflerini değerlendiren İhsan Ateş, “Yılsonuna kadar Irak, Mısır, Fas ve Suudi Arabistan başta olmak üzere Belarus, Arnavutluk, Gürcistan ve Kazakistan ülkelerinde 25 mağaza daha açarak...