18 / 07 / 2024

demiryolu tekeri kardemir

demiryolu tekeri kardemir

Karabük Demir ve Çelik Fabrikaları (KARDEMİR) Genel Müdürü Fadıl Demirel, kuracakları tesisle yılda 200 bin vagon ve lokomotif tekeri üreteceklerini söyledi...

Kardemir'in yeni fabrikası 2017'de tamamlanacak!

Karabük Demir ve Çelik Fabrikaları A.Ş. (Kardemir) Genel Müdürü Mesut Uğur Yılmaz, demiryolu tekeri üretecekleri fabrikanın yapımının önümüzdeki yıl tamamlanacağını, burada tüm işlerin robotlar tarafından yapılacağını söyledi.

Çanakkale Köprüsü üzerine demiryolu hattı geliyor!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, "Arkadaşlarıma talimat verdim. Çanakkale Köprüsü üzerinden bir demiryolu hattı geçirmeyi planlıyoruz" dedi...

Türkiye'nin en uzun demiryolu tünelinin 250 metresi açıldı!

Türkiye'nin en uzun demiryolu tünelinin 250 metresi açıldı. Adana-Gaziantep-Malatya konvansiyonel hattı üzerinde bulunan Bahçe-Nurdağı ilçeleri arasında inşa edilen çift tüp geçit için toplam 20 bin 800 metre tünel kazılacak.

Eskişehir ile Antalya arası demiryolu hattı geliyor!

Antalya'nın 100 yıllık demiryolu hayali startı verilen Eskişehir- Antalya hattı ile gerçek oluyor. Bölge iş dünyası komşu illerdeki OSB'lerin yüklerinin Antalya Limanı'na ulaştırılması için "Baladız-Keçiborlu" hattının öncelikle bitirilmesini istiyor.

12 yılda 1.895 kilometre demiryolu hattı yapıldı!

Başbakan Ahmet Davutoğlu, “2002'de AK Parti iktidara gelene kadar yaklaşık 40 yıl yeni bir demiryolu hattı açılmamıştı. Şimdi 2002'den bu yana bin 895 kilometre demiryolu hattı yapıldı” dedi.

Eskişehir-Antalya Hızlı Demiryolu Projesi'ne başlanacak!

Ulaştırma, Haberleşme ve Denizcilik Bakanlığı'nın Antalya'yı, İstanbul ve Kapadokya'ya bağlaması planlanan Eskişehir-Antalya Hızlı Demiryolu Projesi'ne start vermesi Antalya iş dünyasında sevinçle karşılandı.

Tugay Kartal: Haydarpaşa Garı olmadan demiryolu ulaşımı olmaz!

Haydarpaşa Dayanışması, Haydarpaşa Garı’nın yanışının 4. yılında düzenlenen toplantıda yangınla ilgili soruşturma dosyasının kapatıldığını hatırlattı. Haydarpaşa Dayanışması aktivisti Tugay Kartal da Haydarpaşa Garı olmadan demiryolu ulaşımı olmaz dedi.

Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattında çalışmalar sürüyor!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda, milletvekillerine Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattı ile ilgili son bilgileri verdi. Proje, 2015 sonunda tamamlanacak.

OMSAN 2015'te deniz ve demiryolu taşımacılığında büyüyecek!

2015'te deniz ve demiryolu taşımalarının portföyündeki ağırlığını artırmayı planladıklarını ifade eden OMSAN Genel Müdürü Küçükertan, "Gemi, lokomotif ve müşterilerimizin sektörlerine özel vagon yatırımları yapacağız" dedi.

Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattı projesi yarım kaldı!

Temeli 2008’de 3 cumhurbaşkanı tarafından atılan Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattının 76 kilometrelik Türkiye ayağı, ihale sistemi yüzünden durdu. , 290 milyon liraya ihale edildi. Ancak ihale iki kez tekrarlandı

Kardemir Karabük, Karabük Hidroelektrik Santrali mesai bitimini yayınladı!

Kardemir Karabük Demir Çelik Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından bugün Kamu Aydınlatma Platformu'nda yapılan yazılı açıklamaya göre Kardemir Karabük, Karabük Hidroelektrik Santrali mesai bitimini yayınladı.

KARDEMİR yatırım teşvik belgesi aldı!

KARDEMİR'in Kamuyu Aydınlatma Platformu 'nda (KAP) yer alan açıklamasında, yatırım teşvik belgesinin 200 bin adet/ yıl üretim kapasiteli "Demiryolu Tekeri Üretimi Tesisi" yatırımında kullanılacağı belirtildi.

KARDEMİR'e yatırım teşvik belgesi verildi!

KARDEMİR'in Kamuyu Aydınlatma Platformu 'nda (KAP) yer alan açıklamasında, yatırım teşvik belgesinin 200 bin adet/ yıl üretim kapasiteli "Demiryolu Tekeri Üretimi Tesisi" yatırımında kullanılacağı belirtildi.

demiryolu tekeri kardemir Haberi

demiryolu tekeri kardemir


Demirel, fabrikada düzenlediği basın toplantısında demir yolu tekeri üretmek amacıyla 30 dönümlük arazide 140 milyon dolarlık yatırım  yapacaklarını, bunun için çalışmalara başladıklarını açıkladı.


Demir yolu tekeri için çok özellikli çelik kullanılması gerektiğini vurgulayan Demirel, "Geçtiğimiz hafta çok önemli bir yatırımın adımını atmış olduk. Türkiye’de yapılamayan demir yolu tekeri yatırımını yapıyoruz. Yılda 200 bin vagon ve lokomotif tekeri üreteceğiz. Bölgede bu tekerleri yapabilecek bir tesis yok. Avrupa'da da bir iki firma var. Çok modern bir tesis olacak. Bu yatırım KARDEMİR'i rakiplerine fark attıracak noktaya getirecektir" diye konuştu.


- 3 milyon ton üretim hedefi


Son 4 yılda imza attıkları yatırımlarla 3 milyon ton üretim hedeflediklerini belirten Demirel, sözlerine şöyle devam etti:


"Şu anda 2 milyon ton üretimi yakaladık. Sürekli döküm devreye girdi. Elektrik santrali yatırımı...