devremülk şikayetleri Haberi
Tüketici Koruma Derneği (TÜKODER) ve Türkiye Tüketici Hareketi (TTH) dönem sözcüsü Haşmet Atahan, son dönemlerde devre mülkler konusunda tüketici şikâyetlerinin arttığını söyledi. Dünya Tüketici Hakları haftası nedeniyle bir çok ilde toplantılar yaptıklarını söyleyen Atahan, tüketici şikâyetlerinde zaman zaman, bazı konuların daha çok öne çıktığını söyledi.
Atahan, “Son zamanlarda, devre tatil, devre mülk konularında şikâyetlerde önemli ölçüde artışlar var. Daha ortada doğru dürüst bir hazırlık bile yapmadan, bazı şirketler, tüketicileri yanıltarak mağdur ediyor” dedi. Haşmet Atahan, şikâyetler konusunda şu bilgiyi verdi:
“Daha çok, termal organizasyonu şeklinde sunulan, ancak deniz veya dağ otelleri, site yerleşimleri organize edilmiş görünen, devre tatil projeleri gibi sunulan birçok girişim var. Tüketiciler, bedava otobüsler tutularak, başka otellerde ağırlanıyor. Yaratılan sanal ortamdan etkilen tüketiciler, normal şartlarda kabul etmeyeceği şartları...