22 / 11 / 2024
fuzul

Ecco 2016 mağaza açılışları

Ecco 2016 mağaza açılışları

ECCO’NUN Türkiye’deki faaliyetleri hakkında bilgi veren Ecco Türkiye Genel Müdürü Deniz Necati Erda, bu yıl 3 yeni mağaza açacaklarını anlattı. Erda, "Türkiye’de her şey yolunda giderse daha fazla mağaza açarız.” dedi.

A-101 bu yıl 700 yeni mağaza açacak!

2017'de 700 yeni mağaza açmayı hedefleyen A 101'in CEO'su Bostan, 2016'da yaklaşık 1000 mağaza açtıklarını ve bu yıl da açmaya devam edeceklerini söyledi.

BİM 2017'de 635 mağaza açacak!

2016 yılı bilançosunu açıklayan Birleşik Mağazalar A.Ş. (BİM), önceki yıla göre yüzde 15 artışla 670.9 milyon lira net kar elde etti. BİM bu yıl Türkiye’de 525, Fas’ta 60, Mısır’da 50 olmak üzere toplam 635 mağaza açmayı planlıyor.

DeFacto Gazze’de mağaza açtı!

2016 yılında Türkiye dahil 17 ülkede 400'ü aşkın mağaza sayısına ulaşan DeFacto Gazze'de mağaza açtı.

Metro Market 2017'de 2 yeni mağaza açacak!

Metro Toptancı Market Genel Müdürü Kubilay Özerkan, yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen 2016'yı başarılı geçirdiklerini 2017'de de 2 yeni mağaza açacaklarını söyledi.

İpekyol 26 mağaza açacak!

Ayaydın-Miroglio Genel Müdürü Uğur Ayaydın, “Sıkıntılar 2016’da kaldı. 2017’de daha fazla çalışarak, müşterilerimize daha fazla kulak vererek yüzde 25 büyümeyi planlıyoruz” dedi. Ayaydın, 2017’de yatırıma 20 milyon TL ayırdıklarını, 26 mağaza açacaklarını kaydetti.

Şok Market günde 3 mağaza açacak!

TÜRKİYE'nin en hızlı büyüyen organize perakende kanalı Şok Market, 4.000’inci mağazasını dün Ümraniye’de açtı. 2016 yılında bin mağaza açarak 4 bin kişiye yeni istihdam sağlayan şirket, 2017 yılında da her gün 3 mağaza açarak 4 bin kişiye daha iş imkânı yaratacak.

Defacto'nun 2016 yılı hedefi 400 mağaza!

DEFACTO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, bu yıl sonunda şu anda 381 olan mağaza sayılarını 400’ün üzerine, yurtdışı mağaza sayılarını da 100’ün üzerine çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti.

Tekin Acar Cosmetics Türkiye'deki mağaza sayısını 83'e yükseltti!

Türkiye'nin bir numaralı kozmetik markası Tekin Acar Cosmetics, 2016 yılında da mağaza açılışlarına her gün bir yenisini eklemeye devam ediyor.

Tekin Acar, Türkiye genelinde mağaza açmaya devam ediyor!

Türkiye'nin 1 numaralı kozmetik markası Tekin Acar Cosmetics, 2016 yılında da mağaza açılışlarına her gün bir yenisini eklemeye devam ediyor.

Hilti Türkiye mağaza sayısını ikiye katlıyor!

Global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti, 10 ülkenin bağlı olduğu bölgesel üs Türkiye’deki mağaza sayısını 2016 yılında ikiye katlamaya hazırlanıyor. Üç yeni mağaza açan Hilti Türkiye, “Hilti Center" mağazalarının sayısını dokuza çıkardı.

Hilti Türkiye'den 3 yeni mağaza!

Hilti, 10 ülkenin bağlı olduğu bölgesel üs Türkiye’deki mağaza sayısını 2016 yılında ikiye katlamaya hazırlanıyor. İzmir, Malatya ve Konya’da üç yeni mağaza açan Hilti Türkiye, böylelikle “Hilti Center” adı verilen mağazalarının sayısını dokuza çıkardı

AVVA, İstanbul Optimum Outlet AVM’de mağaza açtı!

Erkek giyimin trend belirleyen markası AVVA, İstanbul Optimum Outlet AVM’de açtığı yeni mağazası ile zincirine bir halka daha ekledi. Türkiye’deki mağaza sayısını yükseltmeye devam eden marka, 2016 yılında 14 yeni mağaza daha açmayı hedefliyor.

Simit Sarayı 2016 yılında yurtdışında 102 mağaza açacak!

Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu, 2016 yılında yurt içinde 70 adet, yurt dışında ise 102 adet yeni mağaza açılışı yapacaklarını belirtti.

Ecco 2016 mağaza açılışları Haberi

Ecco 2016 mağaza açılışları

Danimarkalı Ecco, “Sihirli Ayakkabı Boya Sandığı” projesiyle ayakkabı bakım ürünleri satışlarını yüzde 400, ayakkabı satışlarını yüzde 41 artırdı. Ana merkez, sadece 200 euroluk harcamayla gelen başarı üzerine projeyi 90 ülkeye yayma kararı aldı.


Danimarkalı Ecco’nun Türkiye Genel Müdürü Deniz Necati Erda’nın mağazalara geleneksel Türk ayakkabı boyacı sandığı koyma fikri büyük bir başarıyı beraberinde getirdi. Projeyle Türk kültürünün geleneksel motiflerinden olan ayakkabı boyacı sandıkları İskandinav tasarımlı Ecco mağazalarına yerleştirildi. Proje ilk olarak Özdilek AVM’deki Ecco mağazasında daha sonra 8 Ecco mağazasında uygulanmaya başlanırken Ecco müşterilerine ücretsiz ayakkabı bakımı da sunuldu. Uygulama müşteriler tarafından büyük ilgi görünce bu ilgi satışlara da yansıdı ve ortaya kısa sürede bir marketing başarısı çıktı. “Sihirli Ayakkabı Boya Sandığı” projesiyle ayakkabı bakım ürünleri satışları yüzde 400, ayakkabı...