Ecconun cirosu ne kdar Haberi
Danimarkalı Ecco, “Sihirli Ayakkabı Boya Sandığı” projesiyle ayakkabı bakım ürünleri satışlarını yüzde 400, ayakkabı satışlarını yüzde 41 artırdı. Ana merkez, sadece 200 euroluk harcamayla gelen başarı üzerine projeyi 90 ülkeye yayma kararı aldı.
Danimarkalı Ecco’nun Türkiye Genel Müdürü Deniz Necati Erda’nın mağazalara geleneksel Türk ayakkabı boyacı sandığı koyma fikri büyük bir başarıyı beraberinde getirdi. Projeyle Türk kültürünün geleneksel motiflerinden olan ayakkabı boyacı sandıkları İskandinav tasarımlı Ecco mağazalarına yerleştirildi. Proje ilk olarak Özdilek AVM’deki Ecco mağazasında daha sonra 8 Ecco mağazasında uygulanmaya başlanırken Ecco müşterilerine ücretsiz ayakkabı bakımı da sunuldu. Uygulama müşteriler tarafından büyük ilgi görünce bu ilgi satışlara da yansıdı ve ortaya kısa sürede bir marketing başarısı çıktı. “Sihirli Ayakkabı Boya Sandığı” projesiyle ayakkabı bakım ürünleri satışları yüzde 400, ayakkabı...