ECE Grubu Big Chefs Haberi
ECE Türkiye Genel Müdürü ve CEO’su Stefan Zeiselmaier açılış konuşmasında, ECE’nin Türkiye pazarına çok güvendiğini belirtti ancak hem perakendecilerin hem de ticari gayrimenkul yatırımcılarının risklerini çeşitlendirmelerinin gerekli olduğunu da sözlerine ekledi. Zeiselmaier, ülkemizde Avrupa’ya açılma noktasında büyük potansiyele sahip, perakende, gastronomi ve eğlence alanlarında uzman pek çok markamız olduğunu ve uluslararası çapta büyümenin ortaya çıkarttığı riskleri aşmaları için ECE’nin bu markalarımızı her zaman destekleyeceğini de vurguladı.
ECE Grubu, 11 ülkedeki 200 alışveriş merkezinden elde ettiği bilgi ve tecrübeyle uluslararası pazarlarda büyümek isteyen markalar için çok güvenilir bir iş ortağı haline geldi. ECE, alışveriş merkezlerini her gün ziyaret eden 4,3 milyon müşterisinden perakendeci ortaklarının azami oranda faydalanabilmesi için her bir ortağına özel çözümler sunan bir büyüme platformu olduğu için sektörün geri...