emlak bildiriminin yapılması Haberi
Emlak bildirimi nasıl yapılır?
Bina, arsa ve arazi gibi emlak satın alan kimselerin satın aldıkları taşınmaz mal için bildirimde bulunması gerekiyor. Peki, emlak bildirimi nasıl yapılır? Emlak bildirimi nerede yapılır?
Emlak bildiriminin edinimin gerçekleştiği senenin sonuna kadar yapılması gerekiyor. Bildirim; mülk sahibi nüfus cüzdanı fotokopisi, adres ve telefon numarası, kapak dosya, tapu fotokopisi ile taşınmazın bağlı olduğu belediyeye yapılıyor.
Eğer gayrimenkulün inşaat halinde olması halinde, inşaatın tamamlanması beklenip tapu alındıktan sonra Emlak beyanında bulunulabiliyor.
EMLAK VERGİSİ BİLDİRİMİ (BİNA)
................. BELEDİYE BAŞKANLIĞINA
................. İL-İLÇE-BELDE
Emlak Vergisi Sicil No: .................
Vergi Kimlik Numarası: .................
MÜKELLEFİN
Soyadı
Adı (Kurum İse Unvanı)
Baba Adı
Doğum Yeri/Tarihi
Nüfusa K. Olduğu Yer
Uyruğu
Cilt No
Aile Sıra No
Sıra No
İKAMET ADRESİ
Mahalle/Semt
Cadde/Sokak
Kapı No
Dire No
İl - İlçe
İŞYERİ ADRESİ
Mahalle/Semt
Cadde/Sokak
Kapı No
İl-İlçe
Telefon
TABLO II-BİNA BİLDİRİMİ
BİNAYA AİT BİLGİLER
1. Belediye sınırları veya mücavir alanlar içinde ise Belediyenin adı
2. Bulunduğu köy veya...