Emlak Konut adres güncellemeleri nasıl Haberi
Emlak Konut GYO tarafından yapılan açıklama şöyle;
Şirketimizden gayrimenkul almış ve taksit ödemeleri devam eden Müşterilerimizden sözleşme imzalarken beyan etmiş oldukları adres ve telefon numaralarını değiştirenler Sözleşmenin 13. Maddesi gereğince bu bilgileri güncellemesi gerekmektedir. Bu Müşterilere Şirketimiz tarafından gönderilen belge ve bilgilerin (Fatura, Hesap Ekstresi, Dekont, İhtarname, İcra Takibi, Sözleşme Feshi v.s.) adres değişiklikleri sebebiyle ulaşmaması işlemin yapılmasına engel değildir.
Sözleşmenin 14.Maddesi’nde “Satıcı alıcıya yapacağı bildirimleri yazılı, sms, e-mail, ve/veya resmi internet sitesi üzerinden yapabilir. SATICI bu bildirimlerden herhangi birini tercih edeceği gibi aynı zamanda birden fazla bildirim yöntemini tercih edebilir. Yapılan bu bildirimlerin Alıcıya ulaşmamasından dolayı SATICI sorumlu değildir.”denilmektedir.
Bu değişikliklerin yapılması için alıcıların Şirketimize dilekçe ile yazılı bildirim yapmaları veya faks çekmeleri (İmzalı) gereklidir.
Dilekçe örneği için