30 / 04 / 2024

emlak ofisi çalışma sistemi

emlak ofisi çalışma sistemi

Emlakçı çalışma sistemi genellikle prim sistemine dayanıyor. Maaşlı çalışılan sistemde maaşa ek olarak satış veya kiralama yaptığınızda bu bedel üzerinden belli oranda bir prim de alabilirsiniz. Emlaktan alınan komisyon değişkenlik gösterebilir...

Emlak ofisi açarken nelere dikkat edilmeli? 

Emlak ofisi açmak için birtakım teknik bilgilerin bilinmesinin yanı sıra temel eğitimin de alınması gerekiyor. Peki emlak ofisi açmak için eğitim şart mı? Emlak ofisi açarken nelere dikkat edilmeli? 

Kosova'da emlak ofisleri çalışmaya başladı!

Kosova'da inşaat, emlak, araç alım satımı, bazı perakende mağazalar, kişisel eşya ve mobilya tamircileri ile danışmanlık ofisleri yeniden çalışmaya başlıyor.

İstanbul'un çalışma ve eğlence mimarisine Lagranja Desing imzası!

Barcelona’da kurulan iç mekan ve ürün tasarımlarına odaklanan multidisipliner tasarım ofisi olan Lagranja Design, İstanbul'un çalışma ve eğlence hayatına tasarımları ile imza attı...

Üsküdar Belediyesi'nden muhtarlara çalışma ofisi!

Üsküdar Belediyesi, Muhtarlar Günü vesilesiyle Üsküdar’da görev yapan muhtarlara görevlerini daha hızlı ve rahat icra edebilmeleri için tahsis ettikleri çalışma ofisinin açılışını gerçekleştirdi

Startkey'den emlak franchise ofisi açma fırsatı!

Kurumsal, dürüst, hizmet kalitesi yüksek, aranılan, eğitim odaklı bir emlak firması olma hedefinde olan STARTKEY, size bölgenizde emlak franchise ofisi açma fırsatı sunuyor.

Startkey'de emlak franchise ofisi açma fırsatı!

“Yenilikçi ve Genç” bir marka olarak, konut ve kurumsal gayrimenkul alanında ideal fırsatlar ve yenilikçi çözümler sunan STARTKEY, size bölgenizde emlak franchise ofisi açma fırsatı sunuyor.

İnegöl'de konut dışı kentsel çalışma alanı yeniden belirleniyor!

Bursa İnegöl'e bağlı Akhisar Mahallesi'nde dört parsel üzerinden geçen doğalgaz boru hattı dikkate alınarak “Konut Dışı Kentsel Çalışma Alanları”nın yeniden düzenlenmesine yönelik 1/5000 ölçekli İnegöl Revizyon+İlave Nazım İmar Planı Değişikliği askıda...

Havza yönetim heyetlerinin teşekkülü, görevleri, çalışma usul ve esasları hakkında tebliğ!

Havza yönetim heyetlerinin teşekkülü, görevleri, çalışma usul ve esasları hakkında tebliğ 20 Mayıs 2015 tarihinde 29361 sayılı Resmi Gazete'de yayımlandı. İşte Havza yönetim heyetleri tebliği...

Çalışma Bakanlığı'ndan inşaatlarda iskele eğitimi!

İnşaatlarda gerekli tedbirlerin alınması ve işçi ile işverenlerin eğitilmesi için Çalışma Bakanlığı'na bağlı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi (ÇASGEM) harekete geçti.

Dokuma Projesi Çalışma Grubu'nun raporu tanıtıldı!

Dokuma Projesi Çalışma Grubu’nun oluşturduğu dokuma alanı ile ilgili rapor basına tanıtıldı. Görüş ve öneriler dahilinde hazırlanan rapor, Kepez Belediye Meclisi’ne verilecek.

Muhtarlık çalışma saatleri 2015!

Muhtar, köy veya mahalle tüzel kişiliğinde, yönetiminin başında bulunan kişiler olarak karşımıza çıkıyor. Peki, muhtarların görevleri nelerdir? Muhtarlık çalışma saatleri 2015 nelerdir? İşte yanıtı..

Kültür varlıklarını koruma bölge kurulu müdürlüklerinin çalışma esasları!

Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu kapsamında kurulan kültür varlıklarını koruma bölge kurulu müdürlüklerinin çalışma usul ve esasları yönerge ile düzenleniyor.İşte kültür varlıklarını koruma bölge kurulu müdürlüklerinin çalışma esasları....

Ankara Büyükşehir Belediyesi'nden 300 noktada çalışma!

Kentin her gün ortalama 300 değişik noktasında çalışma yürüten Büyükşehir Belediyesi, temizlikten köprü-alt geçit bakım ve onarımına, parklarda düzenlemeden kente estetik kazandırmaya kadar birçok alanda faaliyet yürütüyor.

emlak ofisi çalışma sistemi Haberi

emlak ofisi çalışma sistemi


Emlakçı çalışma sistemi!

Türkiye’de emlak sektöründe çeşitli kazanç dağılım sistemleri vardır. Bunlar: 

1) Maaş

2) Maaş + Prim

3) Prim


Eğer ilk ikisini düşünüyorsanız bu iş biraz size zor gelebilir. Çünkü emeğinizin karşılığını almada sıkıntı yaşanabiliyor. Emlak sektöründe kariyer yapmak istiyorsanız öncelikle primle çalışma sistemine kendinizi adapte etmelisiniz. Sektörün güzelliği de zaten burada yatıyor. Bir nevi kendi işinizin patronu oluyorsunuz.


Çoğu emlak ofisinde paylaşım oranı (prim yüzdesi) 50 – 50’dir. Bazı ofislerde başlangıç primi daha düşük olmakla beraber ideali 50-50 paylaşımdır. Ofislerin hemen hemen çoğunda emlak danışmanının kişisel masrafları kendisine aittir. 


Kişisel masraflar derken, kartvizitler, cep telefon görüşmeleri vb. şeyler anlaşılabilir. Bu kişisel masraflar ofisten ofise değişmekle beraber, ofis masrafları ne kadar üzerine alırsa paylaşım oranınızı o kadar düşürür. Yüzde 50-50 paylaşım sistemi iyi ofislerde genelde...