emlakta dijitalleşme Haberi
Gayrimenkul satıcılarıyla alıcılarını buluşturan dijital platformlar, bireysel kullanıcılar kadar emlak ofislerinin de kullandığı mecralar haline dönüştü. Bugün Türkiye'de 100 bin emlakçı olduğu tahmin ediliyor. Bunların yüzde 35'i dijital platformları kullanıyor. Özellikle içinde bulunduğumuz durgunluk döneminde bu platformları kullanmayan emlakçıların farklı kanal arayışıyla bu sitelere ilgisinin artması bekleniyor.
Ekonomist Dergisi'nde yer alan habere göre, sadece emlak dikeyinde faaliyet gösteren Hürriyet Emlak, pek çok kişinin gayrimenkul alım ya da satımını askıya aldığı bu dönemde,yaptığı reklam kampanyasıyla dikkat çekiyor. Gerek terfi gerekse eğitim nedeniyle taşınmak isteyen kişilerin ev bakmasını ve nispeten mecraların da boş olmasını fırsat olarak gören şirket, bu ortamda fark yaratmak için iletişim yapmayı tercih etti. 2018 yılında Tribal Worldwide İstanbul ile çalışmaya başlayan Hürriyet Emlak, reklam kampanyasının ilk iki filmini...