26 / 11 / 2024

emlakta dijitalleşme

emlakta dijitalleşme

Hürriyet Emlak Satış Direktörü ve Projeland Yönetim Kurulu Üyesi Çağrı Bozay, sektöre ilişkin açıklamalarda bulundu. Bozay, gayrimenkul sektöründe dijital plaftormun öneminden bahsetti.

Şantiyede endüstri 4.0 ve yapay zeka dönemi başlıyor! Müteahhitler artık şantiyeleri telefondan takip edebiliyor!

Son günlerin en çok konuşulan konuları arasında yer alan Endüstri 4.0 ve dijitalleşme, bütün sektörleri etkisi altına aldığı gibi Türkiye ekonomisinde önemli bir yer tutan inşaat sektörünü de derinden etkiledi. İşte detaylar…

Aras Kargo 1 milyar liralık yatırım yapacak!

Aras Kargo Yönetim Kurulu Başkanı Peter Umundum, şirketin dijitalleşme, otomasyon ve verimlilik ile büyük kazanımlar sağladığını belirterek, kısa vadede yurt içi operasyonlarına yönelik 1 milyar liralık bir yatırım yapmayı planladıklarını açıkladı.

İnşaat sektöründe dijitalleşme verimlilik ve iş güvenliği sağlıyor! 

Hilti Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmetcan Tufan, inşaat sektöründe öne çıkan dijital trendler ve uygulamalar ile ilgili açıklamalarda bulundu. İşte ayrıntılar...

Fibabanka 250.000 bin TL kredi veriyor! Almak için aramak yeterli!

Fibabanka, son dönemde yaptığı kampanyalarla dikkatleri üzerine çekiyor. Banka, dijitalleşme konusunda yaptığı yatırımların meyvelerini vermeye devam ediyor. Şubeye gitmeden 250.000 TL hızlı kredi verme kampanyası da bunlardan biri.

Erken uyarı depremde hayat kurtarıyor! Erken uyarı sistemleri depremi 10-15 saniye öncesinden haber veriyor!

Günümüzde hızlanan dijitalleşme yatırımlarıyla birlikte etkin afet yönetiminde yapay zeka teknolojilerinin de önemi artıyor. Uzmanlara göre gelişen yeni teknolojiler afet yönetimini de kökten değiştirecek.

E-ticarette şok gelişmeler! Yeni kanun ile sektörde neler değişecek? İşte, yeni E-Ticaret Kanunu!

Pandemi döneminde artan dijitalleşme ile birlikte artık hemen hemen bütün ihtiyaçlarımızı e-ticaret kanallarından karşılar olduk. E-ticaret hacmindeki artış şirketlere yeni bir pazarlama ve dağıtım kanalı açarken, şimdi gündemde yeni E-Ticaret Kanunu var.

Sinpaş GYO, Metaverse evrenine adım atıyor!

Türkiye’nin lider gayrimenkul markaları arasında yer alan Sinpaş, son zamanların en gözde platformları arasında bulunan Metaverse evrenine adım atıyor. Dijitalleşme yatırımlarıyla ön plana çıkan marka, şimdi de Sinpaş - MetaVision iş birliğiyle metaverse dünyasındaki yerini almaya hazırlanıyor. 

Kurumsal gayrimenkulün gündeminde dijitalleşme, net sıfır yarışı ve geleceğin çalışma düzeni bulunuyor!

KPMG'nin gayrimenkul sektöründe değişimi tetikleyen başlıca faktörlerin neler olduğunu derinlemesine incelediği rapor belli oldu.

Tapular Metaverse için hazırlanıyor: Gayrimenkulde dev dijitalleşme!

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü tarafından 3 boyutlu tapu-kadastro bilgileri, sanal evren Metaverse ve akıllı şehirler gibi dijital ortama hazırlanıyor.

Akiş GYO BIST Sürdürülebilirlik Endeksi'ndeki ilk GYO olacak!

Sürdürülebilirlik bakış açısını dijitalleşme, bilgi güvenliği, iklim güvenliği, çevrecilik gibi birçok farklı alandaki bütün süreçlerine entegre eden Akiş GYO, BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne katıldı. 

İnşaat sektörü dijitalleşiyor!

Son dönemlerde tüm sektörleri etkisi altına alan ve sık sık gündeme gelen dijitalleşme rüzgarı inşaat sektörünü de etkiledi.

Gayrimenkul sektöründe online teknoloji dönemi!

Koronavirüs salgını ile beraber gayrimenkul sektöründe dijitalleşme hız kazanmaya başladı.  Son zamanlarda alıcıların yüzde 89'u kiralama ve satın almalarını online gerçekleştiriyor. 

Akiş GYO 2020 Sürdürülebilirlik Raporu’nu açıkladı!

Sürdürülebilirlik bakış açısını dijitalleşme, bilgi güvenliği, iklim güvenliği, çevrecilik gibi birçok farklı alanda bütün süreçlerine entegre eden Akiş GYO, 2020 Sürdürülebilirlik Raporu’nu açıkladı.

emlakta dijitalleşme Haberi

emlakta dijitalleşme

Gayrimenkul satıcılarıyla alıcılarını buluşturan dijital platformlar, bireysel kullanıcılar kadar emlak ofislerinin de kullandığı mecralar haline dönüştü. Bugün Türkiye'de 100 bin emlakçı olduğu tahmin ediliyor. Bunların yüzde 35'i dijital platformları kullanıyor. Özellikle içinde bulunduğumuz durgunluk döneminde bu platformları kullanmayan emlakçıların farklı kanal arayışıyla bu sitelere ilgisinin artması bekleniyor.

Ekonomist Dergisi'nde yer alan habere göre, sadece emlak dikeyinde faaliyet gösteren Hürriyet Emlak, pek çok kişinin gayrimenkul alım ya da satımını askıya aldığı bu dönemde,yaptığı reklam kampanyasıyla dikkat çekiyor. Gerek terfi gerekse eğitim nedeniyle taşınmak isteyen kişilerin ev bakmasını ve nispeten mecraların da boş olmasını fırsat olarak gören şirket, bu ortamda fark yaratmak için iletişim yapmayı tercih etti. 2018 yılında Tribal Worldwide İstanbul ile çalışmaya başlayan Hürriyet Emlak, reklam kampanyasının ilk iki filmini...