Ev Turizmi Komitesi Başkanı Mücella Tarhan Haberi
Bilgi Çağı tüketicinin iletişim hak arama gücünü Internet ve mobil teknolojiler ile yükseltiyor… Tüketici, için dünyanın her şehri her şehrine bir tık mesafededir. Tüketici her alanda olduğu gibi turizm alanında da daha ucuz ve daha konforlu konaklama peşinde…. Otel odasında bulunan mini buzdolabında bir meyve suyunu 10-15 TL’ye içmek istemiyor…
İkinci evler, tüm dünyada yaygın bir şekilde konaklamaya açılmış durumda. Internetten incelediğinizde Avrupa’da sadece bir şirketin web sitesinde “size 100 bin ev seçeneği” diye bir ibare görebilirsiniz. New York, Londra, Paris, Barcelona, Tokyo gibi dünyanın önemli şehirlerinde ikinci evler konaklama amacıyla kullanılıyor. Türkiye’de de hızla yaygınlaşan bu hizmet, özellikle İstanbul otellerine rakip olacaktır.
Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul’u 2012’nin Ekim ayı sonu itibarı ile 8 milyon bin 108 kişi...