20 / 11 / 2024

franchise şube

franchise şube

Çiğ köfte, lahmacun, pide, döner gibi Türkiye'ye özgü lezzetler girişim fırsatları sunuyor. Bu alanda faaliyet gösteren önemli markalar franchising yoluyla büyüyor. 11 marka, 2019 yılının sonuna kadar toplam 391 franchise şube açmayı planlıyor...

Little Caesars 2020 sonuna kadar 10 franchise şube açmayı planlıyor!

Little Caesars, Covid-19 döneminde yatırımcılara ödeme öteleme, destek primi, hammadde alımlarında indirim gibi fırsatlar sundu. Yüzde 80'i franchise olan toplam 85 şubeyle faaliyet gösteren şirket, bu yılın sonuna kadar 10 franchise şube açmayı planlıyor

Meşhur Adıyaman Çiğköftecisi 200 şube açacak! 

Ömer Aybak'ın 1990 yılında seyyar satıcılıkla başladığı çiğköfte işi, Meşhur Adıyaman Çiğköftecisi ismiyle markalaştı. Meşhur Adıyaman Çiğköftecisi’nin kurucusu Ömer Aybak, "2020 yılında da 200’e yakın şube açmayı ve franchise vermeyi hedefliyoruz" dedi...

Tavuk restoranları yıl sonuna kadar 155 franchise şube açacak! 

Yüksek kar marjı veren tavuk restoranları, 2020'de de yeni girişimcileri sektöre kazandıracak. 6 tavuk restoranı yıl sonuna kadar155 franchise şube açacak... 

Pizzacılar 2020'de 143 şube açacak!

Pizzaya olan talebin giderek artması, bu sektördeki markaların kurumsallaşarak büyümesini sağlıyor. Yaklaşık 2 milyar TL'lik ciroya ulaşan pizza sektörü yeni girişimciler arıyor. Yapılan araştırmaya göre, sekiz pizza zinciri 2020 yılında 143 yeni franchise şube açmayı planlıyor…

Brew Mood 2020'de 25 yeni şube açacak!

Brew Mood, İzmir merkezli ve yerel self servis hizmet veren bir marka. Brew Mood, Türkiye genelinde franchise veriyor ve 2020'de 25 şube açmayı planlıyor...

10 marka 150 franchise şube daha açacak!

2018'de Türkiye'de yıllık kişi başı kahve tüketimi ilk defa 1 kilonun üzerine çıktı. Franchise veren markalar sektörü hızla büyütüyor. Biz de franchise vererek büyüyen 10 markanın yatırım koşullarını araştırdık. Buna göre bu 10 marka 150 franchise şube daha açacak....

Balhome bayiliklerle büyüyecek!

Mobilya markası Balhome bayiliklerle büyüyecek. Önümüzdeki yılın sonuna kadar dokuz franchise şube açılması planlanıyor. Bir şubenin toplam yatırım maliyeti 1 milyon ile 2 milyon TL arasında değişiyor. Şubeler için aylık 750 bin TL ciro hedefleniyor…

Pizza Rucola İzmir'de franchise ile büyüyecek!

Pizza Rucola, Türkiye çapında yaygınlaşmayla ilgili çalışmalar yapılıyormuş. Franchise yoluyla şube sayısı artırılacakmış. Öncelikli hedef ise İstanbul'a gelmekmiş...

11 marka yıl sonuna kadar 391 franchise şube açacak!

Çiğ köfte, lahmacun, pide, döner gibi Türkiye'ye özgü lezzetler girişim fırsatları sunuyor. Bu alanda faaliyet gösteren önemli markalar franchising yoluyla büyüyor. 11 marka, 2019 yılının sonuna kadar toplam 391 franchise şube açmayı planlıyor...

33 marka 2019'da 878 şube açacak!

Franchise giriş bedeli yatırımcı için oldukça büyük bir maliyet kalemi oldu. Franchise giriş bedeli 100 bin TL'nin altında olan 33 marka 2019 sonuna kadar 878 şube açmayı planlıyor.

Mobilya zincirleri yeni girişimciler arıyor!

Mobilya sektöründe markalı zincir sayısı giderek artıyor. Bu zincirler ise kendi mağazalarının yanında franchise vererek de büyüyor, Yaptığımız araştırmaya göre, mobilya sektöründeki yedi marka 2019 yılının sonuna kadar 252 franchise şube daha açmayı planlıyor..

Big mamma's bu yıl 15 adet franchise şube açacak!

Yerli pizza markası big mamma's, bu yıl 15 adet franchise şube açacak. Franchise bedeli beş yıl üzerinden hesaplanıyor ve 35 bin dolar alınıyor. Şubeler için aylık en az 300 bin TL ciro hedefleniyor. Franchise kâr marjı ise yüzde 30 olarak öngörülüyor.

100 şirket yıl sonuna kadar 2 bin 573 şube açacak!

Yatırımda daha az riskli olarak görülen franchise sistemine ilgi artıyor. Gıdadan gayrimenkule otomotivden eğitime farklı alanda yatırım fırsatı sunan 100 şirket 2019 sonuna kadar 2 bin 573 şube açmayı hedefliyor.

franchise şube Haberi

franchise şube

Türkiye'de dışarıda yeme-içme alışkanlığı her geçen gün artıyor. Dışarıda yemek artık lüks değil, ihtiyaç ve sosyalleşme aracı halini aldı. Sektör, yatırımcı ve girişimciler için pek çok cazip fırsat sunuyor. Franchising ekosisteminin her geçen yıl daha da büyümesi, keşfedilmeyi ve dünyaya tanıtılmayı bekleyen geleneksel Türk mutfağına yönelişi artırdı. Çünkü ülkemizde en az hamburger kadar döner, çiğ köfte ve pide de tüketiliyor. Sadece ülkemizde değil, dünyadaki genel eğilim de fast food kadar pratik, geleneksel gıdaları tüketme yönünde.

Bu anlamda şubeleşme atağına geçen restoranlar, franchising yoluyla şubelerini Türkiye'nin her yerine taşıyor. Pide, çiğ köfte, lahmacun, döner gibi Türkiye'ye özgü geleneksel lezzet markaları yeni yatırımcılar arıyor. Yaptığımız araştırmaya göre, 11 marka, 2019 yılının sonuna kadar 391 franchise şube açacak.  Ekonomist’ten Burcu Tuvay, bu markaların...