Gayrimenkul PR şirketi açıklaması Haberi
İzmir’de konut stokunun artmasından sonra tüketicilerin ilanlarda boğulduğunu ifade eden Gayrimenkul PR şirketi, "İlan girip, müşterinin aramasını bekleme yöntemi artık yetersiz kalmaktadır. Günümüzde 1 gerçek alıcı için en az 10 farklı gayrimenkul alternatifi oluştu. İnşaat firmaları, mülk sahipleri ve emlak ofisleri, aynı yöntemlerle ve aynı şekillerle pazarlama yapıyorlar. Mevcut yöntemler tüketicilerin dikkatini çekmeye artık yetmemektedir" açıklamalarında bulundu.
2016'dan sonra ekonomide yaşanan değişikliklerin, inşaat sektörünü ve gayrimenkul pazarlama alışkanlıklarını değişime zorladığına dikkat çeken Gayrimenkul PR şirketi, "İzmir’in cazibesi artacak algısı ile fiyatlar köpürtülünce, tüketiciler aynı kalitedeki gayrimenkulü çok daha uygun fiyatlara alabilecekleri alternatiflere yöneldi ve İzmir’de konut stoku artmaya başladı. Bununla beraber ilanlarda da yığılma yaşandı ve tüketiciler ilanlarda boğuluyorlar. İnşaat firmaları ve emlak ofisleri, brandayı asıp, ilanı girip,...