Gayrimenkul satış sistemi Haberi
Belirli bir strateji üzerinden gayrimenkul pazarlaması yapan Gayrimenkul PR şirketi, koronavirüs salgının yarattığı endişenin tüketicilerin konut edinme ihtiyaçlarını belirsiz bir döneme ertelemesine veya iptal etmesine neden olduğuu vurguladı.
Önümüzdeki süreç içerisinde konut satışlarının azalsa da devam edeceği kaydedilen açıklamada, şu önerilerde bulunuldu: ''‘Beklenti’ modeli olan yani; ilanı girip, brandayı asıp, müşterinin aramasını bekleyip uygulanan satış yöntemi yeterince sonuçlar veremeyecek. Satış ofisleriyle yoldan geçenlere konut satılamayacağı bir dönemdeyiz. Hayatımızda her şey değişirken iş yapış şekilleri de değişmeli ki, gayrimenkul satış sektörü de yeni normal hayata uyum sağlayıp, finansal canlılığını koruyabilsin.''
Yeni Satış Yöntemleri; ‘alternatif pazarlama kanalları, strateji ve farkındalık
Yeni normal hayatımızın gayrimenkul satış yöntemlerinde aydınlanma başlattığından bahseden Gayrimenkul PR şu analizleri yaptı:
''Dijitalleşme; dün yaptığınız işi, bugün internetten yapmak değildir. Gayrimenkul satış sektöründe...