22 / 04 / 2025
fuzul

Gotthard Base Tüneli

Gotthard Base Tüneli

Türk inşaat şirketi Rönesans’ın da yapımcıları arasında bulunduğu dünyanın en uzun ve en derin demiryolu tüneli Gotthard Base tamamlandı. 57 kilometrelik tünel İsviçre, İtalya, Avusturya ve Almanya’yı birbirine bağlıyor.

Gotthard Base Tüneli bugün açılıyor!

Rönesans İnşaat tarafından tamamlanan dünyanın en uzun ve en derin tüneli Gotthard Base bugün açılıyor. Zürih'ten Milano'ya gidişi 1 saat kısaltarak 2 saat 40 dakikaya düşürecek olan tünelin maliyeti 16 milyar Avro.

Gotthard Base Tüneli yarın açılıyor!

Gotthard Base Tüneli yarın açılıyor. İsviçre’deki tünel Alp Dağları’nın altından kazıldı ve Avrupa’nın farklı ülkelerine İsviçre’den geçişi kolaylaştıracak proje kabul ediliyor.

Gotthard Base Tüneli Haziran'da açılıyor!

Rönesans Holding, dünyanın en uzun tüneli olmaya aday Gotthard Base’in yapımını tamamlıyor. Gotthard Tüneli, Haziran ayında görkemli bir açılışa hazırlanıyor.

Gotthard Base Tüneli'nde sona gelindi!

Rönesans Holding çatısı altındaki Rönesans İnşaat tarafından yapımı tamamlanan Gotthard Tüneli, Haziran ayında görkemli bir açılışa hazırlanıyor. Gotthard Base için tam 40 aydır 4 bin kişi çalışıyor.

Rönesans İnşaat, Gotthard Base Tüneli için gün sayıyor!

Rönesans İnşaat tarafından yapılan dünyanın en uzun tüneli Gotthard Base’in tamamlanması için geri sayım başladı. Gotthard’ın tamamlanmasıyla İsviçre, Avrupa’nın büyüyen yüksek hızlı demiryolu ağına entegre olacak.

Gotthard Tüneli para basmaya başladı!

Habertürk Köşe Yazarı Güntay Şimşek 4 Haziran'da açılışı gerçekleşen Gotthard Tüneli hakkında değerlendirmede bulundu. İşte, Güntay Şimşek'in yazısı...

Gotthard Base Tüneli açıldı!

İsviçre Alp Dağları'nın altından geçen, 57 kilometre uzunluğa ve 2 bin 300 metre derinliğe sahip dünyanın en uzun ve en derin demiryolu tüneli Gotthard Base açıldı.

Gotthard Base Tüneli bugün açılıyor!

Rönesans İnşaat tarafından tamamlanan dünyanın en uzun ve en derin tüneli Gotthard Base bugün açılıyor. Zürih'ten Milano'ya gidişi 1 saat kısaltarak 2 saat 40 dakikaya düşürecek olan tünelin maliyeti 16 milyar Avro.

Gotthard Base Tüneli yarın açılıyor!

Gotthard Base Tüneli yarın açılıyor. İsviçre’deki tünel Alp Dağları’nın altından kazıldı ve Avrupa’nın farklı ülkelerine İsviçre’den geçişi kolaylaştıracak proje kabul ediliyor.

Gotthard Tüneli inşaatında sona gelindi!

57 kilometrelik uzunluğuyla dünyanın en uzun tren yolu tüneli olan Gotthard Tünelinde sona gelindi. İnşaat ekibi, 1 Hazirandan itibaren ulaşımın tünel vasıtasıyla yapılabileceğini duyurdu.

Gotthard Base Tüneli Haziran'da açılıyor!

Rönesans Holding, dünyanın en uzun tüneli olmaya aday Gotthard Base’in yapımını tamamlıyor. Gotthard Tüneli, Haziran ayında görkemli bir açılışa hazırlanıyor.

Gotthard Base Tüneli'nde sona gelindi!

Rönesans Holding çatısı altındaki Rönesans İnşaat tarafından yapımı tamamlanan Gotthard Tüneli, Haziran ayında görkemli bir açılışa hazırlanıyor. Gotthard Base için tam 40 aydır 4 bin kişi çalışıyor.

Rönesans İnşaat, Gotthard Base Tüneli için gün sayıyor!

Rönesans İnşaat tarafından yapılan dünyanın en uzun tüneli Gotthard Base’in tamamlanması için geri sayım başladı. Gotthard’ın tamamlanmasıyla İsviçre, Avrupa’nın büyüyen yüksek hızlı demiryolu ağına entegre olacak.

İsviçre'deki dünyanın en uzun tüneli tamamlandı!

İsviçre Alpleri’nin altından geçen 56 kilometre uzunluğundaki demiryolu tüneli tamamlandı. NEAT Gotthard Base Tüneli, geliş ve gidiş için birbirine paralel 9 metre çapında iki tünelden oluşuyor.

Avrasya Tüneli, 1965 yılında da planlanmış!

İstanbul'da Kazlıçeşme - Göztepe arasında yapımı devam eden Avrasya Tüneli'nin 1965 yılında Ahırkapı - Salacak arasına yapılması teklif edilmiş. İşte Emlakkulisi.com tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın ortaya çıkarttığı o haber...

Avrasya Tüneli inşaatı son durum!

Avrupa ve Asya kıtasını birleştirecek Avrasya Tüneli'nin inşaatı, boğazın yarısına kadar ulaştı. Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, 2 yıl içinde hizmete girmesi planlanan tüneldeki çalışmaları inceledi.

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan yaptığı açıklamada Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı müfettişlerince Ovit Tüneli'nde durdurulan çalışmaların bugün itibariyle başladığını dile getirdi...

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na bağlı İş Teftiş Kurulu Başkanlığınca yapılan incelemede tespit edilen bazı eksiklikler nedeniyle 31 Ekim'den itibaren durdurulan Ovit Tüneli'ndeki çalışmalar yeniden başlatıldı.

Gotthard Base Tüneli Haberi

Gotthard Base Tüneli

Avrupa'da 1900'lü yılların başından itibaren konuşulmaya başlanan ve ilk tasarımı 1947'de oluşturulan dünyanın en büyük ve en derin demiryolu tüneli Gotthard Base dün görkemli bir törenle hizmete alındı. 57 kilometre uzunluğa ve 2 bin 300 metre derinliğe sahip tünelin yapımı 17 yıl sürdü.


Türkiye'den Rönesans İnşaat'ın da aralarında olduğu konsorsiyum tarafından inşası tamamlanan demiryolu tüneli Gotthard Base, İsviçre Alp Dağları'nın altından geçiyor ve Avrupa'nın kuzeyi ve güneyi arasındaki mesafeyi kısaltıyor. İsviçre, İtalya, Avusturya ve Almanya'yı birbirine bağlayan tünel, İsviçre'nin Zürih kentinden İtalya'nın Milano kentine gidiş bir saat azalarak 2 saat 40 dakikaya düşürüyor.





AVRUPALI LİDERLER AÇTI


İsviçre'nin Uri Kantonu yakınlarında bulunan...