06 / 05 / 2025

GROHE Group

GROHE Group

Devamlı büyüme stratejisi geliştiren GROHE’nin büyüme stratejisi 2013 yılında da başarılı sonuçlar sergilemeye devam etti. GROHE Group 2013 yılını 1,45 milyar Euro tutarında satış ile tamamladı.

GROHE ve Carlson Rezidor Hotel bilinçli su kullanım toplantısı düzenledi!

GROHE ve Carlson Rezidor Hotel Group, otelcilik sektöründe sürdürülebilir su kullanımını desteklemek üzere gerçekleştirdikleri işbirliği çerçevesinde düzenlenen 2. Su Atölyesi’nde otellerde su kullanımında tasarruf sağlayacak yöntemleri tartıştılar.

GROHE Group 2013 yılını 1,45 milyar Euro tutarında satış ile tamamladı!

Devamlı büyüme stratejisi geliştiren GROHE’nin büyüme stratejisi 2013 yılında da başarılı sonuçlar sergilemeye devam etti. GROHE Group 2013 yılını 1,45 milyar Euro tutarında satış ile tamamladı.

GROHE Group’un satışları üçüncü çeyreğin sonu itibariyle 1 milyar Euro’yu aştı!

GROHE Group ’un düzeltilmiş faiz, amortisman ve vergi öncesi karı (FAVÖK) yüzde 4 ’ün üzerinde artarak 204 milyon Euro’ya ulaştı. FAVÖK marjı da %19’a ulaştı.

Selimoğlu Group çamlıca Masalı projesinde metrekaresi 4 bin 700 dolar!

çamlıca Masalı projesi Küçük çamlıca"da, Selimoğlu Group tarafından inşa ediliyor...

Yalçıntepe Group'tan Maximoon'da 150 bin TL'ye 2+1!

Yalçıntepe Group tarafından hayata geçirilen Maximoon"da konut fiyatları 77 bin TL"den başlıyor. 2+1 dairelerin 150 bin TL"den başladığı projede yüzde 25 peşinatla konut sahibi olma fırsatı sunuluyor.

Yeni Doğuş Group inşaat mühendisi ve mimar arıyor!

Yeni Doğuş Group Avrupa yakasındaki projelerinde görevlendirmek üzere şantije şefliği yapacak tecrübeli inşaat mühendisleri arıyor

Yeni Doğuş Group inşaat mühendisi ve mimar arıyor!

Yeni Doğuş Group Avrupa yakasındaki projelerinde görevlendirmek üzere şantije şefliği yapacak tecrübeli inşaat mühendisleri ile mimari projlerde deneyimli, büroda çalışacak mimarlar aradığını duyurdu  

Tebernüş Kireçci'nin Emlak Kulisi'nde konuğu: Bayraktar Group Yönetim Kurulu Üyesi Coşkun Bayraktar!

Türkiye'nin 1 numaralı emlak-konut sitesi www.emlakkulisi.com'un kurucusu Tebernüş Kireçci, Skyturk'teki programı Emlak Kulisi'nde Bayraktar Group Yönetim Kurulu Üyesi Coşkun Bayraktar'ı ağırlıyor

Vefa Group, Nestavilla bayiliği ile ağını genişletecek!

Türkiye'de 22 yıldır prefabrike ve hafif çelik yapı sektörünün öncü markalarından olan ve dünyanın 50'yi aşkın ülkesinde birçok başarılı projeye imza atan Vefa Group, pratik hazır konut çözümleri sunan Nestavilla markası için bayilik veriyor

GROHE Ondus Veris Dijital, teknolojinin banyodaki hali!

2011 yılında Red dot best of the best ödülüne layık görülen GROHE Dijital, banyoda dijital devrimin en başarılı örneği. GROHE Ondus® Veris Dijital serisi de bu devrimi tasarım öğeleri ve ürün çeşitliliği ile birleştirerek mükemmeliği yakalıyor

Erensan Isı'nın yüzde 25'i Fransız Atlantic Group'un oldu!

Atlantic Group, Evsel ve Endüstriyel Isı Sektörünün ülkemizdeki öncü firması Erensan Isı Cihazları Pazarlama ve Servis A.Ş.nin yüzde 25ini satın alarak ortak oldu

Prestige Group, Üsküdar Prestige Konakları'nı anlatıyor! Tıklayın ve izleyin!

Üsküdar Prestige Konakları, Prestige Group'un düzenlediği lansman ile görücüye çıkarıldı. Prestige Group, Prestij Konakları'nı tanıttı. İşte Üsküdar Prestige Konakları lansmanında yaşananlar, www.emlakkulisi.tv farkıyla...

Vera Group, Life in Vera Residence projesini anlatıyor! Tıklayın ve izleyin!

Vera Group, Esenyurt'ta konumlandırdığı Life in Vera Residence projesini düzenlediği lansman ile görücüye çıkardı. www.emlakkulisi.tv ekibi, Life in Vera Residence lansmanını izledi ve kaydetti...

GROHE Group Haberi

GROHE Group

GROHE’nin büyüme stratejisi 2013 yılında da başarılı sonuçlar sergilemeye devam etti. Ön sonuçlara göre, sürdürülebilir başarı hikayesine 2013 yılında da sürdüren GROHE Group S.à r.l., Grup satışlarını yüzde 3 artırarak 1,45 milyar Euro düzeyine yükseltti. Bir önceki yılın aynı döneminde 273 milyon Euro olan FAVÖK yüzde 5 artarak 286 milyon Euro oldu, marj ise yüzde 20’ye ulaştı. Mevcut likidite de 229 milyon Euro ile mükemmel bir düzeyde gerçekleşti.


Grubun dünya çapındaki büyümesi


2013 yılında, GROHE Group tüm bölge ve ürün kategorilerindeki satışlarını arttırdı. Avrupa, satışlarındaki yüzde 50’lik payı ile Grup için en önemli bölge olma özelliğini korurken bölgedeki sonuçlar yüzde 2 arttı ve  büyümenin yüzde 4,5’i ile satışların yüzde 15’i Almanya’da gerçekleşti. En büyük ikinci bölge ise, satışların yüzde 33’ünün gerçekleştiği...