24 / 11 / 2024

GROHE stand konsepti

GROHE stand konsepti

GROHE, ISH Fuarındaki yeni stand konseptiyle eksiksiz banyo tedarikçisi olduğunu kanıtladı. GROHE, JOYOU markasını ve sıhhi tesisat ürünlerinden bir kesitini içeren bu yılın yenilikçi sunumu için mükemmel arka plan sağladı.

Arthur de Haast, MIPIM’deki Büyükyalı standını ziyaret etti!

JLL Dünya Başkanı Arthur de Haast, MIPIM’deki Büyükyalı standını ziyaret etti. Arthur de Haast, Büyükyalı İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akbalık’tan, projenin “iyi yaşam” konsepti ve “yeni şehircilik” yaklaşımı konusunda bilgi aldı.

GROHE Light ve GROHE Zero ile saf suyun tadını çıkarın!

Su, hayatın kaynağı. Ancak içmeye, yemek pişirmeye ve yıkanmaya uygun, dolayısıyla insan sağlığına yararlı olan su, sadece saf sudur. Küresel sıhhi tesisat ürünleri markası GROHE, bu bilinçle içme suyu hijyenine büyük önem veriyor.

Grohe yeniden tasarlanan Eurostyle bataryaları sunuyor!

GROHE’nin Eurostyle batarya yelpazesi, Feng Shui’den esinlenen duyusal bir sanat eserini andırıyor. İlk olarak 1999 yılında piyasaya sürülen bu tasarım klasiğinin üçüncü kuşağı, organik akışları, yumuşak kıvrımları ve doğal güzelliği ile öne çıkıyor.

GROHE Eurostyle bataryalarını yeniden tasarladı!

GROHE’nin Eurostyle batarya yelpazesi, Feng Shui’den esinlenen duyusal bir sanat eserini andırıyor. İlk olarak 1999 yılında piyasaya sürülen bu tasarım klasiğinin üçüncü kuşağı, organik akışları, yumuşak kıvrımları ve doğal güzelliği ile öne çıkıyor.

GROHE’nin Eurostyle bataryları yeniden tasarlandı!

Çevreleri ile uyum içindeki dengeli biçimler – GROHE’nin Eurostyle batarya yelpazesi, Feng Shui’den esinlenen duyusal bir sanat eserini andırıyor.

Balgat Plenty Busines'ta modern ve ferah ofis konsepti!

İş adamlarının aradığı trafik yoğunluğunun dışında, ana arterlere yakın, modern ve ferah ofis konsepti ise Plenty Business’ta hayat buluyor. Gözüm, “Sakin ve huzurlu bir iş gününe başlamanın ilk koşulu şüphesiz trafiğe takılmadan işe varabilmek." dedi.

Almanlar'ın en güvendiği sıhhi tesisat markası Grohe!

GROHE, piyasa araştırması şirketi ServiceValue GmbH tarafından, Alman iş dergisi WirtschaftsWoche’nin işbirliğinde gerçekleştirilen yeni “güven sıralaması” çalışmasının sonuçlarına göre, Alman tüketicilerin en çok güvendiği sıhhi tesisat markası.

GROHE EcoJoy ile banyoda su tasarrufu yapın!

GROHE EcoJoy® teknolojisi, banyoda yüzde 50’ye varan veya daha fazla tasarruf yapılmasını mümkün kılıyor. Örneğin, diğer üreticilerin sunduğu su bataryalarının on litrelik tüketime kıyasla dakikada sadece 5,7 litrelik sürekli akış hacmi sağlıyor.

GROHE Fotoselli Elektronik ürünleri ile hijyenik çözümler!

GROHE, yarı kamuya açık tuvalet işletmecilerine bir yandan kullanıcıların sağlığına katkıda bulunurken diğer yandan da su ve enerji tasarrufuna yardımcı olarak modern tuvaletler için herkesin kazançlı çıktığı bir çözüm sağlıyor.

MAPIC 2015 Fuarı'nda Turkish Brands standına yoğun ilgi!

Fransa Cannes’da 18 Kasım 2015’te kapılarını açan dünyanın en büyük perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC’e ilgi büyük. Fuarda Turkish Brands Standı ise uluslararası yatırımcılardan büyük bir ilgi gördü.

GROHE'den harika bir duş deneyimi için üç kategori!

Mükemmel duşu bulmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. GROHE, duş sistemleri, tepe duşu setleri ve ankastre duş çözümleri yelpazesini yeniden yapılandırdı.

GROHE’den Essence bataryaları!

Essence farklı banyo tarz ve konfigürasyonlarına kolaylıkla uyum sağlayabildiğinden, birbirine benzeyen iki GROHE Essence banyosu bulmak mümkün değil. Silindirik şekli, nereye monte edilirse edilsin Essence’ı bir tasarım klasiği haline getiriyor.

GROHE eşsiz teknolojiler ile inovasyona liderlik ediyor!

Tüm bataryalarının kartuşlarını kendi bünyesinde üreten az sayıdaki üreticiden biri olması nedeniyle GROHE, dünyada bu alandaki inovasyonda uluslararası lider olarak önemli bir üne sahip.

GROHE stand konsepti Haberi

GROHE stand konsepti

GROHE, yeni stand konsepti ve yeni lokasyonu ile bu yılki ISH fuarında eksiksiz banyo tedarikçisi olarak öne çıktı. 10-14 Mart tarihlerinde düzenlenen Fuar’da, GROHE Group’un entegre bir kuruluş olarak sunulması, Group’un ürün portföyünün geniş yelpazesini gözler önüne sermek için daha fazla alan ve yeni bir stand yapısı gerektiriyordu. GROHE, bu mekanı Messe Frankfurt’un “Forum” olarak bilinen elips şekilli binasında buldu. Muhteşem şeffaf cam mimarisi ile tanınan Forum, çeşitli GROHE ürün kategorilerinin yanı sıra JOYOU markasını ve sıhhi tesisat ürünlerinden bir kesitini içeren bu yılın yenilikçi sunumu için mükemmel arka plan sağladı.


Standı gezen ziyaretçiler sadece çok sayıda heyecan verici inovasyonu keşfetmekle kalmadı, aynı zamanda Group’un yelpazesinin sıhhi tesisat seramik ürünleri gibi yeni ürün kategorilerine genişleyişine de tanıklık etti. GROHE Group’un...