14 / 07 / 2025

GROHE stand konsepti

GROHE stand konsepti

GROHE, ISH Fuarındaki yeni stand konseptiyle eksiksiz banyo tedarikçisi olduğunu kanıtladı. GROHE, JOYOU markasını ve sıhhi tesisat ürünlerinden bir kesitini içeren bu yılın yenilikçi sunumu için mükemmel arka plan sağladı.

GROHE Live!Center semineri 29 Mart'ta!

GROHE Türkiye ve Arkitera Mimarlık Merkezi işbirliğinde mimarlara yönelik GL!C (GROHE Live!Center) Buluşmaları düzenleniyor. 29 Mart Salı günü ilk ayağı gerçekleşecek olan seminer serisinin teması ise “Su” olacak.

Arthur de Haast, MIPIM’deki Büyükyalı standını ziyaret etti!

JLL Dünya Başkanı Arthur de Haast, MIPIM’deki Büyükyalı standını ziyaret etti. Arthur de Haast, Büyükyalı İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akbalık’tan, projenin “iyi yaşam” konsepti ve “yeni şehircilik” yaklaşımı konusunda bilgi aldı.

GROHE’de yüzde 40’a varan indirim!

Dünyanın en büyük sıhhı tesisat üreticilerinden biri olan GROHE, Türkiye’de Mart ayı boyunca geçerli kampanyada tüm bayilerinde ve satış noktalarında yüzde 40’a varan indirim fırsatları sunuyor.

GROHE'den Axess’e özel 9 taksit fırsatı!

Dünyanın en büyük sıhhı tesisat üreticilerinden biri olan GROHE Mart ayında 8 ürününde uygulanan yüzde 40’a varan indirim kampanyasına ek olarak Axess’e özel 9 taksit fırsatı sunuyor.

GROHE Start serisi Koçtaş müşterilerine özel kampanya ile tanıtılıyor!

GROHE, yeni GROHE START serisini Koçtaş müşterilerine özel bir kampanya ile tanıtıyor. Kampanya çerçevesinde Koçtaş mağazalarından GROHE Start lavabo, banyo ve eviyenin üçünü birarada alanlar Vitalio Start mafsallı el duşu 1F hediye kazanacak.

GROHE Light ve GROHE Zero ile saf suyun tadını çıkarın!

Su, hayatın kaynağı. Ancak içmeye, yemek pişirmeye ve yıkanmaya uygun, dolayısıyla insan sağlığına yararlı olan su, sadece saf sudur. Küresel sıhhi tesisat ürünleri markası GROHE, bu bilinçle içme suyu hijyenine büyük önem veriyor.

Grohe yeniden tasarlanan Eurostyle bataryaları sunuyor!

GROHE’nin Eurostyle batarya yelpazesi, Feng Shui’den esinlenen duyusal bir sanat eserini andırıyor. İlk olarak 1999 yılında piyasaya sürülen bu tasarım klasiğinin üçüncü kuşağı, organik akışları, yumuşak kıvrımları ve doğal güzelliği ile öne çıkıyor.

GROHE Eurostyle bataryalarını yeniden tasarladı!

GROHE’nin Eurostyle batarya yelpazesi, Feng Shui’den esinlenen duyusal bir sanat eserini andırıyor. İlk olarak 1999 yılında piyasaya sürülen bu tasarım klasiğinin üçüncü kuşağı, organik akışları, yumuşak kıvrımları ve doğal güzelliği ile öne çıkıyor.

GROHE’nin Eurostyle bataryları yeniden tasarlandı!

Çevreleri ile uyum içindeki dengeli biçimler – GROHE’nin Eurostyle batarya yelpazesi, Feng Shui’den esinlenen duyusal bir sanat eserini andırıyor.

Balgat Plenty Busines'ta modern ve ferah ofis konsepti!

İş adamlarının aradığı trafik yoğunluğunun dışında, ana arterlere yakın, modern ve ferah ofis konsepti ise Plenty Business’ta hayat buluyor. Gözüm, “Sakin ve huzurlu bir iş gününe başlamanın ilk koşulu şüphesiz trafiğe takılmadan işe varabilmek." dedi.

Almanlar'ın en güvendiği sıhhi tesisat markası Grohe!

GROHE, piyasa araştırması şirketi ServiceValue GmbH tarafından, Alman iş dergisi WirtschaftsWoche’nin işbirliğinde gerçekleştirilen yeni “güven sıralaması” çalışmasının sonuçlarına göre, Alman tüketicilerin en çok güvendiği sıhhi tesisat markası.

GROHE EcoJoy ile banyoda su tasarrufu yapın!

GROHE EcoJoy® teknolojisi, banyoda yüzde 50’ye varan veya daha fazla tasarruf yapılmasını mümkün kılıyor. Örneğin, diğer üreticilerin sunduğu su bataryalarının on litrelik tüketime kıyasla dakikada sadece 5,7 litrelik sürekli akış hacmi sağlıyor.

GROHE Fotoselli Elektronik ürünleri ile hijyenik çözümler!

GROHE, yarı kamuya açık tuvalet işletmecilerine bir yandan kullanıcıların sağlığına katkıda bulunurken diğer yandan da su ve enerji tasarrufuna yardımcı olarak modern tuvaletler için herkesin kazançlı çıktığı bir çözüm sağlıyor.

GROHE stand konsepti Haberi

GROHE stand konsepti

GROHE, yeni stand konsepti ve yeni lokasyonu ile bu yılki ISH fuarında eksiksiz banyo tedarikçisi olarak öne çıktı. 10-14 Mart tarihlerinde düzenlenen Fuar’da, GROHE Group’un entegre bir kuruluş olarak sunulması, Group’un ürün portföyünün geniş yelpazesini gözler önüne sermek için daha fazla alan ve yeni bir stand yapısı gerektiriyordu. GROHE, bu mekanı Messe Frankfurt’un “Forum” olarak bilinen elips şekilli binasında buldu. Muhteşem şeffaf cam mimarisi ile tanınan Forum, çeşitli GROHE ürün kategorilerinin yanı sıra JOYOU markasını ve sıhhi tesisat ürünlerinden bir kesitini içeren bu yılın yenilikçi sunumu için mükemmel arka plan sağladı.


Standı gezen ziyaretçiler sadece çok sayıda heyecan verici inovasyonu keşfetmekle kalmadı, aynı zamanda Group’un yelpazesinin sıhhi tesisat seramik ürünleri gibi yeni ürün kategorilerine genişleyişine de tanıklık etti. GROHE Group’un...