Hilti Türkiye büyüme heddefleri 2015 Haberi
İnovatif ürünleri ve çözüm odaklı yaklaşımı ile inşaat profesyonellerinin vazgeçilmezi olan Hilti Türkiye, 2014’te yüzde 35 büyüme ile tarihinin en yüksek büyüme rakamını gördü. 2015 yılında en az yüzde 20 büyüme öngören Hilti Türkiye’nin hedefi, her yıl ortalama yüzde 20 ile inşaat sektörünün üzerinde sürdürülebilir büyümek… Azerbaycan, Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak olmak üzere 10 ülkenin bağlı olduğu Hilti Türkiye’nin büyüme rakamları, Türk inşaat sektörünün 2014’teki yaklaşık yüzde 4’lük büyümesi göz önüne alındığında dikkat çekiyor. Hilti, aynı zamanda 2015 yılında Türkiye pazarına 24 yeni ürün sunmaya hazırlanıyor.
Hilti Türkiye 2014’te 4 ürün gamında pazar lideri oldu
İnşaat sektörünün jenerik markası Hilti, 2014 yılını Türkiye pazarında Pasif Yangın Durdurucular, Donatı Tarama Cihazları, Elmaslı Sistemler ve Direkt...