04 / 05 / 2024

hm sakarya mağazası

hm sakarya mağazası

H&M, Tokat ve Sakarya gibi rakiplerinin henüz giriş yapmadığı illerde mağaza açtı. H&M Türkiye Ülke Müdürü Thomas Coellner, “Kimsenin tahmin edemeyeceği pek çok şehri yakından araştırıyoruz” dedi...

Evidea Vega İstanbul AVM mağazası 25 Eylül'de açılıyor!

Evidea, perakende ağını genişletmek amacıyla mağaza yatırımlarını sürdürüyor. Evidea’nın Vega İstanbul AVM’deki mağazası 25 Eylül Cuma günü açılacak. Çamsan Park ve Sakarya Cadde 54’teki Evidea mağazaları da yakında kapılarını açmaya hazırlanıyor.

ebebek, 162. mağazasını Sakarya Ada AVM'de açtı!

ebebek, 162. mağazasını Sakarya Ada AVM’de açarak koronavirüs sürecinde de büyümeyi sürdürüyor...

HM İzmir'deki 2. mağazasını açacak!

Dünyanın en büyük moda perakendecileri arasında yer alan ünlü İsveç markası H&M (Hennes & Mauritz AB) İzmir'deki ikinci mağazasının İzmir Mavibahçe AVM'de açacak.

Bimeks Sakarya'daki ikinci mağazasını hizmete açtı!

Bimeks'in , Darty mağazaları tabela dönüşümlerinde bugünkü durağı Sakarya Serdivan AVM oldu. Darty mağazasının dönüşümü ile birlikte Bimeks, Sakarya'da iki ayrı mağaza ile faaliyetlerini sürdürürken, Türkiye genelinde de 116 mağazaya ulaştı.

Bimeks 116'ncı mağazasını Sakarya Serdivan AVM'de açtı!

Bimeks'in Darty mağazaları tabela dönüşümlerinde son durağı Sakarya Serdivan AVM oldu. Bimeks 2014 yılının başından itibaren 14’üncü mağazasını da açarak mağaza sayısını 51 ilde 116’ya yükseltti.

İbrahim Müftüoğlu, Electro World mağazası açtı!

Sakarya’da beyaz eşya ve mobilyacılık yapan İbrahim Müftüoğlu, 800 bin liralık yatırımla Electro World’ün mağazasını açtı, 20 milyon lira ciro hedefini aştı

Metro, 18. mağazasını İzmir Çiğli'de açtı!

İstanbul Merter'de açtığı mağazadan sonra 18. mağazasını İzmir Çiğli'de açan Metro, 2010 yılı sonuna kadar 4 mağaza açma sözünü de yerine getirmiş olmanın gururunu taşıyor  

Yenilenen Yataş 'ın ilk mağazası Feneryolu 'nda açıldı!

YATAşž, mağaza konseptlerinden logosuna ve kurumsal kimliğine kadar 180 derecelik bir yenilenme sürecine girerken bu konuda ilk adımını da Feneryolu"nda açtığı yeni konsepti Yataş Bedding mağazasıyla attı  

Vatan Bilgisayar 34. mağazasını Adapazarı'nda açtı!

Atılımlarına hız veren Vatan Bilgisayar, Türkiye çapındaki 34'üncü mağazasını Adapazarı Erenler'deki Yunus Alışveriş Merkezi girişinde açtı. Mağaza bu açılışla, Vatan Hiperstore mağaza sayısını 17'ye çıkarttı.

Prada, İstanbul'daki 2. mağazasını İstinye Park'ta açıyor!

Milan, 6 Aralık 2010- Lüks ürünler segmentinde dünyanın lider markaları arasında yer alan Prada,  ikinci monobrand mağazasını lüks ve sofistike alışverişin adresi olan İstinyePark Alışveriş Merkezi’nde açıyor.

Prada, İstanbul'daki 2. mağazasını İstinye Park'ta açıyor!

Milan, 6 Aralık 2010- Lüks ürünler segmentinde dünyanın lider markaları arasında yer alan Prada,  ikinci monobrand mağazasını lüks ve sofistike alışverişin adresi olan İstinyePark Alışveriş Merkezi’nde açıyor.

H&M, Türkiye'deki 2. mağazasını İstinyepark'ta açtı!

Bugün, binlerce modasever, H&M"in Türkiye"deki ikinci mağazasının açılışı için İstinyePark"ta bir araya geldi. H&M bir kez daha moda ve kaliteyi en iyi fiyatlarla modaseverlerle buluşturacağı bir mağaza açtı

Nihan Buruk Nişantaşı'nda 3. mağazasını açtı!

Eski futbolcu Okan Buruk'un eşi Nihan Buruk, Çukurcuma ve Alaçatı'nın ardından kendi adını taşıyan üçüncü mağazasını Nişantaşı'nda açtı. Açılışa Okan Buruk'un yakın arkadaşları Emre Belözoğlu ve Arda

hm sakarya mağazası Haberi

hm sakarya mağazası

Bundan dört yıl önce Türkiye pazarına gelen H&M, Tokat ve Sakarya gibi rakiplerinin henüz giriş yapmadığı illerde mağaza açtı. H&M Türkiye Ülke Müdürü Thomas Coellner, “Kimsenin tahmin edemeyeceği pek çok şehri yakından araştırıyoruz” dedi.


Türkiye’ye 2010 yılında giren global perakende devi İsveçli Hennes&Mauritz (H&M) pazarda farklı bir büyüme stratejisi uyguluyor.


Global rakiplerine göre belki çoğu markanın henüz giriş yapmadığı yeni şehirlere yatırım yapan firmanın Tokat ve Sakarya’da mağaza açması bu stratejisinin de ilk adımları oldu.


H&M Türkiye Ülke Müdürü Thomas Coellner, bu stratejinin nedenini, “Kimsenin tahmin edemeyeceği pek çok şehri yakından araştırıyoruz. Hedefimiz pek çok mağaza ile yeni şehirlerde daha geniş kitlelere ulaşmak” diyerek açıkladı.


Türkiye’nin her bir noktasının farklı alım gücüne ve potansiyele sahip olduğunu söyleyen Coellner, “Ülkenin pek çok farklı noktasında...