23 / 12 / 2024

İbrahim Işık

İbrahim Işık

CHP Konya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İbrahim Işık; sorunların temelinde nazım imar planı yatıyor. Işık, 'Köyden kente göç planlı bir imar ile durdurabilir ' dedi...

Çanakkale Boğaz Geçişi Köprüsü ihalesi bu yıl ortasında başlayacak!

Dünyanın en uzun asma köprüsü olacak Çanakkale Boğaz Geçişi Köprüsü için ihale süreci bu yılın ortasında başlayacak.

1988 yılında Üçüncü Boğaziçi Köprüsü'ne ''Özal freni''!

1988 yılında Büyükşehir Belediye Başkanı Bedrettin Dalan'ın yap-işlet-devret modeliyle inşa ettirmek istediği 3. Boğaziçi Köprüsü'ne, DPT ve Hazine'nin muhalefet etmeleri karşısında Başbakan Özal ''Olur'' diyememiş.

1988 yılında 3. Boğaziçi Köprüsü yapımına 4 firma talip olmuş!

1988 yılında İstanbul Belediyesi'nin Bağlarbaşı ve Ortaköy arasında yaptıracağı 3. Boğaziçi Köprüsü'nün yapımına 4 firma talip olmuş. Yap-işlet-devret modeliyle yaptırılacak köprüye en uygun teklifi 171 milyon dolarla STFA Grubu vermiş.

Körfez Geçiş Köprüsü'nde halatlar gerildi!

İzmir-İstanbul arasını 3.5 saate indirecek İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nde iki yakanın ilk birleşmesi sağlandı. Köprünün iki ayağını birbirine bağlayan halatlar gerildi.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü 6 şeritle hizmet verecek!

İzmit Körfezi Geçiş Köprüsü'nde, iki yaka arasında mühendis ve işçilerin çalışacağı geçici yürüyüş bantları döşeniyor. Yıl sonunda tamamlanması planlanan 3 gidiş ve 3 geliş toplam 6 şeritle hizmet verecek.

1987 yılında 3. Boğaziçi Köprüsü'nün ihale dosyası tamamlanmış!

1987 yılında İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin Ortaköy ile Bağlarbaşı arasında yap-işlet-devret sistemiyle yaptıracağı Üçüncü Boğaziçi Köprüsü'nün ihale dosyası hazırlanmış. Haliç'e yapılacak Dördüncü Haliç Köprüsü ise ihaleye çıkarılmış.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü 2016'da açılacak!

Kocaeli’de, inşaatı süren İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde iki yakanın ilk birleşmesi sağlandı. Köprünün iki ayağını birbirine bağlayan halatlar gerildi.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü iki yakayı birbirine bağladı!

Kocaeli’de, inşaatı süren İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde iki yakanın ilk birleşmesi sağlandı. Köprünün iki ayağını birbirine bağlayan halatlar gerildi...

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nün tabla çalışmaları başladı!

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, "11. Cumhurbaşkanımızın siyasete dönme arzusu olursa bu tabii ki sadece beni değil, bütün AK Parti tabanını sevindirir" dedi.

1985 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü'nü STFA Grubu yapacakmış!

1985 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü ve 216 kilometre uzunluğundaki ekspres yolların yapımını Sezai Türkeş-Fevzi Akkaya firması kazanmış. Japon firmaların bulunduğu konsorsiyumda yer alan STFA Grubu, 551.2 milyon dolarla en düşük teklifi vermiş.

1984 yılında Boğaziçi Köprüsü gelirine ortaklık imkanı!

1984 yılında Boğaziçi Köprüsü Gelir Ortaklığı Senetleri satışa sunulmuş. Cumhuriyet tarihinde ilk kez, halk, devlete ait altyapı tesislerinin gelirlerine ortak olma imkanına kavuşmuş. Satılacak senetlerin nominal değeri 10 milyar liraymış.

1984 yılında ''2. Boğaziçi Köprüsü'nün adını Turgut Özal koymuş!

Asya ve Avrupa'yı Boğaziçi Köprüsü'nden sonra ikinci kez bağlayacak olan, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün adını, 1984 yılında Turgut Özal koymuş. Özal, inşa edilecek köprünün adını ''Sultan Fatih'' koymuş.

Boğaziçi Köprüsü'ndeki gişeler bu yıl kaldırılacak!

FSM’den sonra İstanbul’da trafik sorununu çözmek için Mahmutbey, Boğaziçi Köprüsü ve Çamlıca’da da gişeler bu yıl kalkacak, serbest geçiş ücret toplama sistemine geçilecek..

İbrahim Işık Haberi

İbrahim Işık

30 Mart mahalli seçimlerine sayılı günler kala Cumhuriyet Halk Partisi Konya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İbrahim Işık, yaşanan yerel seçim sürecini ve seçilmesi halinde yapacaklarını gazetemize değerlendirdi. 


SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ İMAR PLANINDA 


Konya merkezde yaşanan sorunların iç içe geçmiş halde bulunduğunu belirten CHP Konya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı İbrahim Işık, büyük sorunların temelinin nazım imar planının bulunmaması olduğunu söyledi. Işık, "Hizmet eşit olarak dağıtılmıyor. Rantlaşma aldı başını gidiyor. Ancak tüm bu sorunların temeli aynı. ilimizin hâla bir nazım imar planı yok. Nerenin ne zaman imara açılacağını dair bile en küçük bir planlama yok. Bundan haberi olan bazı kişiler de o bölgelerdeki arsaları ucuz yoldan kapatarak rant sağlıyor. 


Şehrin rüzgar alıklarına koca koca siteler yapıyorlar. İki rüzgâr yönümüzden biri olan Ankara yolu taralına sanayi...