IKEA Türkiye Haberi
Mağazaların bulunduğu 3 ilde 900 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen "Ev Dekorasyonunda Tüketici Alışkanlıkları Araştırması"nın sonuçlarını açıklayan Sadıklar şu bilgileri verdi: Araştırmaya katılanların yüzde 72´si fiyata dikkat ediyor. Yüzde 64´ü kalite ve rahatlık istiyor. Katılımcıların yüzde 53, mobilyalarını set olarak almaktansa, tek kombin ediyor.
Katılanların yüzde 73´ü ev dekorasyonu eşyaların yıpranması sebebiyle değiştiriyor. 5 yılda bir mobilya değiştiriyor. En fazla bütçe yüzde 46 ile salona, yüzde 18 ile oturma odasına harcanırken, yatak odasına yüzde 10, mutfağa yüzde 7 bütçe ayrılıyor.
Ikea´nın 2011 kataloğunun tanıtım toplantısında konuşan Sadıklar, geçmiş 5 yılda İstanbul, Bursa ve İzmir´de 16 milyon 300 bin adet katalog dağıtıldığını bu yıl 4 milyon 300 bin adet basıldığını anlattı.
Milliyet
Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler
IKEA 3 mağaza açacak
Türkiye´de 4...