İnistanbul kampanya 2015 Haberi
Türkiye’nin öncü iki gayrimenkul markası İş GYO ve Nef’in İstanbul Topkapı’da hayata geçirecekleri İnistanbul projesi büyük ilgi görmüş, ilk proje İnistanbul Gala’daki 875 daire 3 hafta gibi kısa bir süre içinde satılmıştı. Bu sebepten, projenin yayınlanması ertelenen reklam filmi, ikinci proje İnistanbul Lokal’in tanıtımı için ekranlarda dönmeye başlandı.
Sektörde iletişimde farklı bakış açısı
Kampanyada, gayrimenkul sektöründe alışılmış reklam kampanyalarından farklı olarak, sadece fiyat ve lokasyona odaklanmak yerine, “Yaşamaya Baştan Başla” sloganı ile, şehirde yaşayan insanların trafik, çevre ve çalışma hayatından kaynaklanan sorunlar nedeniyle farkına varmadan yitirdikleri insani değerlere odaklanıldı.
Kampanya sosyal medyada büyük ilgi gördü
Projenin planlanmasından iletişimine kadar her aşamada araştırma şirketleri ile yapılan kalitatif ve kantitatif araştırmalardan çıkan içgörüler dikkate alındı. Kampanya, senaryo çalışması, çekim ve post prodüksiyon çalışmaları ile birlikte...