işyeri tapu devri Haberi
İşyeri tapusu için gerekli evraklar!
Dükkan ve ofis gibi işyeri dahil tüm taşınmaz malların mülkiyet devir işlemleri tapu dairesinden yapılıyor. Tapu dairesine gitmeden önce, tapudan randevu alınması gerekiyor.
Randevu günü ve saatinde gerekli evraklar ile birlikte alıcı ve satıcının tapu dairesinde bulunması gerekiyor. İşyeri tapu devri işlemleri için alcı ev satıcıdan istenen evraklar şu şekilde sıralanıyor;
Tüzel kişilerden istenen evraklar..
- Türk Ticaret Kanunu hükümlerine tabi şirketlerin Ticaret Sicil Memurluğunca düzenlenmiş, taşınmaz mala ilişkin satışlarda yetkinin ve yetkililerin kimlik bilgilerinin açıkça yer aldığı yetki belgesi, ilgili sanayi ve ticaret odası müdürlüğünden tasdikli olarak alınır. işlemin yapıldığı yıla ait olmalıdır.
- Şirket vergi levhası aslı ve örneği, son yönetim kurulu seçiminin bulunduğu sicil gazetesi örneği,
- Şirket yetkilisinin imza sirküleri,
- Şirket adına satışta bulunacak vekil ise...