İzmir Reklamcılar Derneği projeleri Haberi
Ekonomi deyince reklamsız olmaz. İzmir'deki reklam ajansları ekonominin en dinamik aktörlerinden. Ancak yıllardır İzmirli reklamcıların en büyük sıkıntısı 'reklam veren' olarak adlandırılan müşterilerin İstanbul'a kaçması.
Geçtiğimiz günlerde İzmir Reklamcılar Derneği'nin yeni yönetimi işbaşına geldi. Bu yönetimin en büyük farkı dernek tarihinin en genç yönetimi olması. Yiğit Sal başkanlığındaki yönetimin yaş ortalaması 32. Yiğit Sal, hem İzmirli ajansları büyütmeyi hem de reklam verenlere en iyi hizmeti yapacaklarını belirtirken, "Elimizi taşın altına koyduk. Çünkü İzmir'i parlatma görevinde de bize söz ve değer verilmesi gerektiğini düşünüyoruz" diyor. İzmir Reklamcılar Derneği'nin yönetim kurulu üyeleri ile sektörü, İzmir'i ve yapacaklarını konuştuk.
- İRD'de yeni yönetim fikri nasıl şekillendi?
TURUSAN ÇİNER (Ideart Ajans Başkanı): Daha önce sohbet etme fırsatı bulduğumuzda aynı dertlerden mustarip olduğumuzu gördük. Adım atmadığımız takdirde...