kimlik bildirme yönetmeliği Haberi
Apartman yönetimine kimlik bildirimi!
26 Haziran 1973 yılında kabul edilen 1774 kanun sayılı Kimlik Bildirme Kanunu ve uygulama yönetmeliğine göre konutlarda oturan ve çalışanların kimlik bilgilerini; bildirim formu ile yöneticilerine iletmeleri gerekiyor.
Yöneticiler de kendilerine iletilen bu bildirimleri de muhtara ve karakola vermekle yükümlü oluyor. Buna bağlı olarak, bu sorumluluğu yerine getirmeyen yöneticiyi 1 TL'lik ceza bekliyor.
Kanunda yer alan konu ile ilgili hükümler aşağıda sıralanıyor.
Konutlarda çalışanların ve oturanların bildirilmesi..
A - Çalışanlar
Ortak hizmetlerde çalışanlar-Yükümlü
Madde 11 - Bağımsız bir bölüm teşkil eden konutların sahip veya kiracıları ile, kat mülkiyetine tabi taşınmaz mallarda yönetici veya yönetim kurulunun bu konuda yetkili kıldığı bir üye tarafından; kapıcı, kaloriferci, bekçi ve telefoncuların ve benzeri idari, teknik ve yardımcı hizmetlerde çalıştırılanların kimlikleri, iki örnek ÇALIŞANLARA AİT KİMLİK BİLDİRME...