Konut pazarla Haberi
Konut pazarlamak geçmişten farklı olarak her geçen gün daha karmaşık hale gelmektedir. Gayrimenkul sektörü ekonomik koşullara bağlı olarak sürekli değişmekte, rekabet artmakta, müşteri beklentileri yükselmektedir.
2000’li yılların başında konsept projelerin az olduğu, markalaşmış inşaat firmalarının sayısının bir elin parmaklarını geçmediği dönemlerde uygulanan pazarlama metotları ile teknolojinin hızlı gelişimi ve rekabetin yoğunlaştığı günümüzde uygulanan konut pazarlama yöntemleri arasında büyük değişim yaşanmaktadır.
Geçmişte yeni konut projelerinden sadece gazete reklamları ile haberdar olunur, gazetelerini yanların alan potansiyel konut alıcıları ailece birkaç hafta sonunu ayırarak az sayıdaki konut projelerinin satış ofislerini ziyaret eder, projeler hakkında detaylı bilgi alınır ve satın alma işlemi gerçekleşirdi. Projeler hakkında bilgi edinmek için satış ofislerini ziyaret etmek şarttı ve dolayısıyla ofisler dolar taşardı...
Günümüzde ise gelişen teknoloji, çeşitlenen reklam mecraları ve...