konut pazarlama projeleri Haberi
Web Planlama Genel Müdürü Nihan Urel, Ekonomistlerin zor bir yıl olarak öngördüğü 2014 yılında; yabancı konut satmak dışında, "Konut satan şirketler için iç piyasada müşteri potansiyeli yaratma, marka ve satış için internetten doğru iletişim kurmanın ‘’şirket kurtarıcı’’olduğunu söyledi.
2005 yılından beri konut şirketlerinin internet kampanyalarını yaptığını hatırlatan Urel "Geçen 9 yılda şirketlerin satış ofisine müşteri getirebilmek ve konut satmak için ödedikleri maliyetler arttı. Ama dijital mecraları doğru kullananlar açısından ise artan rekabet ortamında ciddi fırsatlar var. Sektörde konut satmak için ortalama maliyetler yükselirken dijitali kullananlarda ise maliyetler düşüyor" dedi.
Geçen 9 yıllık sürede internetin konut pazarlamasındaki yerinin daha iyi anlaşıldığını vurgulayan Urel ama hala yeterince anlaşılamadığını 2014'te daralacak olan konut piyasasındaki satışların şirketleri daha fazla dijitale yönlendireceğini kaydetti.
2014 neden dijitalin...