konut pazarlama Haberi
Türkiye'de reklam pastasının uzun yıllardır zirvesinde yer alan gayrimenkul sektöründe dinamikler değişiyor. Bu durum en çok da reklam ve pazarlama stratejilerine yansımış durumda. Bütçelerinde ciddi bir kısıntıya giden sektör, yaşanan rekabette havalı satış ofisleri ve yüksek bütçeli televizyon reklamlarından çok daha fazlasının gerektiğinin farkında.
Ekonimist Dergisi'nden Özlem Bay Yılmaz'ın haberine göre, DAP Yapı Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Kayhan Çavuşoğlu, 2019'un sektörde pazarlama ve satış alanında yeni kuralların kendini daha çok hissettirdiği bir yıl olduğunu söylüyor. Çavuşoğlu, "Sektörde bir süre önce havalı satış ofisleri ve yüksek bütçeli televizyon reklamlarıyla talep yaratmak mümkündü. Hatta zor olan o talebe uygun arzı hızlıca rafa koymaktı. Bugün ise gayrimenkul sektöründe satış ve pazarlama departmanlarının daha çok ev ödevi yaptığı bir dönemden geçiyoruz" diyor.