Konut projelerinde satış yöntemleri Haberi
Tüm sektörlerde olduğu gibi gayrimenkul sektöründe de şartlar değişiyor. Pazarın daralması, rekabetin artması, seçeneklerin genişlemesi, müşteri beklentilerinin artması, çevresel faktörler ve ekonomik konjonktür sektörde konut satışlarının her geçen gün daha da zorlaşmasına neden olmaktadır. Günümüzde konvansiyonel satış metotları ile başarılı satışlara ulaşmak mümkün değildir. Eski yöntemlerin ve iş yapış şekillerinin değişeceği yeni bir döneme giriyoruz.
Potansiyel müşterilere ulaşmak için yapılan pazarlama ve reklam çalışmalarına ilave olarak satış kanallarının da çeşitlendirilmesinin gerektiği bir dönemdeyiz. Satış ofislerinde müşterinin gelmesini bekleme dönemi tarihe karışıyor. Sektörde alışılagelen her zaman müşterinin öncelikli olarak harekete geçmesidir. Bunun için müşterinin satış ofisine gelmesi, telefon ile araması yada form doldurması için pazarlama faaliyetleri yapıldı. Ancak günümüzde artık bunlarında tek başına yeterli olmadığı gerçeği ile karşı karşıyayız.
Sektörde işlerin iyi...