konut reklam Haberi
Arkadaşlarımızın dediği her şey doğru. Kendimce toplarmam gerekirse reklam pazarlama pr proje bunlar hepsi birbirinden ayrılmaz şeyler. Reklamın bir kere durdurucu bir etkisi olması lazım. Ya proje çok farklı olması gerekiyor, bir farkındalık olması lazım, ya da projeyi destekleyen bir şey olması lazım. Gazete ilanında televizyon reklamında bir farkındalık olması lazım ki bu karışıklık içerisinde tüketici dursun. Reklam ajansı kampanya sunumu yapmadan önce şöyle bir anlatım yapmıştı. Reklam şuna benzer bir mekana gidiyorsunuz, bayan ya da erkek ilginizi çekiyor. Eğer 5 saniye süreyle bakabiliyorsanız demek ki ilginizi çekiyor. 10 saniye sonrası tehlikeli. Reklam da bunun gibi gazeteyi açtığınızda rengi farklılığı sizi orada tutabiliyorsa başarılı bir reklam. Birçok projede birbirinin tekrarı... Farkındalık oluşturabilen...