konut reklamları 2018 Haberi
Reklam sektörünün 2017'de yüzde 7 büyüdüğü ve harcamaların 10 milyar TL'yi aştığı tahmin ediliyor. 2017'de reklam harcamalarında öne çıkan mecralar yine televizyon ve dijital oldu. Ekonomist Dergisi'nde yer alan habere göre; Sektör 2018'i de benzer büyümeyle kapatmayı hedefliyor.
2017 politik çalkantılar, küresel terör ve ekonomik iniş çıkışlarla geçti. Ancak sektör geçmişte edindiği deneyimden yola çıkarak yatırımları kesintiye uğratmanın markalara zarar verdiği bilinciyle yatırımlarını sürdürdü. Reklam-verenlerde bütçe kesintileri ve sıfır tabanlı bütçelerine stratejilerinin gündemde olduğu 2017'de, reklam pastası, 2016 yılına göre yüzde 7 dolayında büyüdü. TV reklam yatırımlarından en çok pay alan mecra olarak öne çıkarken, dijital de ortalamanın üzerindeki büyümesiyle reklam verenin en çok rağbet ettiği mecra oldu.
2017, iş hedefleri açısından yapılan her yatırımın etkisinin daha çok mercek altına alındığı...