konutta pazarlama Haberi
Teknolojinin hızlı gelişimiyle konut sektöründe dijital pazarlamanın önemi artarken, uzmanlar başarılı satış için şirketlerin dijital dünyayı etkin bir şekilde kullanmasının şart olduğunu belirtiyorlar.
Hürriyet Emlak Projeland tarafından inşaat şirketi profesyonellerine yönelik Bursa ve İstanbul’da düzenlenen eğitim seminerinde açıklamalar yapan Satış Küpü CEO’su Kürşat Tuncel, “Artık pazarlama faaliyetleri dijital dünyada dönüyor. Bu nedenle insanların internette ayak izlerini bıraktığı yerlerde, şirketler reklam ve tanıtım faaliyetleri ile sürekli var olmak zorunda” dedi.
Hürriyet Emlak Projeland, ‘Konut projelerinde Dijital Yönlendirmelerin Satışa Dönüştürülmesi’ konulu eğitimlerine hız kesmeden devam ediyor. İlk seminerini İstanbul Anadolu Yakası’nda Eylül ayında gerçekleştiren şirket, ikincisini İMSİAD (İnşaat Müteahhitleri Sanayici ve İş Adamları Derneği) işbirliği ile 24 Ekim Çarşamba günü Divan Otel Bursa’da, üçüncüsü ise 25 Ekim Perşembe günü İstanbul Elite World Europe...