Korona virüs gayrimenkul sektörü etkileri Haberi
Sosyal medya, online gayrimenkul platformları gibi dijital pazarlama kanallarını en aktif kullanan gayrimenkul danışmanlık şirketi arasında bulunan Kuzeybatı Gayrimenkul, corona sürecinde pazarlama faaliyetlerini hızlandırdı. Pandemi süreci, beklenildiği üzere pazarlama yöntemleri performanslarında da değişiklikler yaşandı.
Bu süreçte satılık gayrimenkullerin afişlerinden gelen çağrı trafiğinde yüzde 50, ilan sitelerinden gelen çağrı trafiğinde yüzde 40 düşerken Kuzeybatı’nın sosyal medya hesaplarından gelen trafiğinde yüzde 200 oranında arttı. Bu süreçte müşteriler, daha çok sosyal medya reklamları üzerinden form doldurarak, Kuzeybatı Gayrimenkul’e ulaştı.
Doğru kitle seçimi ile yüksek verimlilik sağladı
Evde kalınan süreç içerisinde, sosyal medya reklamlarında doğru zamanlama ve doğru hedef kitle seçimi ile yüksek verimlilik sunan Kuzeybatı Gayrimenkul, hedeflediği sektörlerde değişikliği yapıp, yükselişte olan sektörlerin sahip ve firma yetkililerine, sosyal medyadan satılık ve kiralık ilanlarını gösterdi. Aynı...