mağaza açarken nelere dikkat edilmeli Haberi
PERAKENDE sektöründe guru ve uzmanların başarı konusunda geleneksel bir kuralı ya da klasikleşmiş bir deyişi vardır:
Lokasyon, lokasyon, lokasyon... Kavramın bu kadar vurgulanmasının nedeni, bir perakende işletmesinin başarısı için lokasyonun çok kritik bir faktör oluşudur. Peki, günümüzün dijitalleşen ortamında lokasyonun önemi nasıl değişiyor ya da lokasyonlar nasıl dijitalleşiyor? Para'dan Volkan Akı'nın haberine göre; Dijitalleşme ile birlikte lokasyonu tekrar tanımlayan şirketlerden bir tanesi yeni nesil teknoloji şirketlerinden Maptriks. Firmanın yönetici ortaklarından Gökhan Akan ile sohbet ettim. Akan, Yemeksepeti’nin kurucularından. Yaptıkları işi şöyle anlatıyor: “İş ve lokasyon analitiği konularında danışmanlık veren Maptriks, iş dünyasının verimliliğini artırma hedefiyle 2009’da kuruldu. 2015’te HERE Technologies partnerliğini aldıktan sonra 2016’da Finansal Inovasyon ödülleri’nde En Yenilikçi Finansal Teknoloji ödülü’nü kazandık. 2019’da ise Google Cloud ve Google Maps...