Markalar Nasıl Büyür? Haberi
Sinpaş GYO iş dünyasına yönelik yayımladığı kitaplara bir yenisini daha ekledi. Pazarlama dünyasının duayeni olarak tanınan Güney Avustralya Üniversitesi Profesörü Byron Sharp tarafından kaleme alınan ‘Markalar Nasıl Büyür?’ kitabı, yöneticilere ezber bozan yeni stratejiler geliştirmeleri için öneriler sunuyor. Kitap özellikle, pazarlama yöneticilerinin içinde bulundukları kısır döngüyü kırmaları için rehber olma niteliği taşıyor.
Gayrimenkul sektöründe 41. Yılını kutlayan Sinpaş GYO, iş dünyasının ihtiyaçlarına yönelik çözüm üreten kitaplarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Önceki yıllarda; Howard Gardner’ın ‘Geleceği İnşa Edecek 5 Zihin’, Daniel Gilbert’in ‘Mutluluk Üzerine Çeşitlemeler’, Philip Delves Broughton’un ‘Harvard Business School’da Size Ne Öğretirler?’, Philip Kotler’ın ‘Pazarlama 3.0’, Ruth Spellman’ın ‘Yeni Liderlik’ ve Rita Gunther McGrath’in ‘Rekabet Avantajının Sonu’, İtamar Simonsan ve Emanuel Rosen’in kaleme aldığı ‘’Yeni Tüketici’’ kitaplarını Türkçeye kazandıran...