23 / 12 / 2024

Mila Dağı tüneli

Mila Dağı tüneli

2015 yılında Mila Dağı'nda inşasına başlanan dünyanın en yüksek rakımlı karayolu tüneli 26 Nisan Cuma günü trafiğe açıldı.

Bolu Dağı Tüneli’ndeki çalışmalar 10 gün erken bitecek!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu,  Bolu Dağı Tüneli’ndeki çalışmaları 8 ya da 9 Eylül’e kadar bitirmeyi amaçladıklarını söyledi. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Anadolu Otoyolu Bolu Dağı Tüneli’nde devam eden çalışmalar hakkında açıklama yaptı.

Bakan Uraloğlu duyurdu! Bolu Dağı Tüneli'nde çalışmalar 19 Eylül'de bitecek...

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Bolu Dağı Tüneli Ankara-İstanbul yönünde hizmet veren portalın Kaynaşlı yönünde uzatılması çalışmalarına 31 Temmuz'da başladıklarını kaydederek, "50 gün sürmesini planladığımız çalışmalarımızı 19 Eylül'de tamamlamayı amaçlıyoruz." dedi. 

Bakan Uraloğlu açıkladı! Bolu Dağı Tüneli uzatılacak...

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Bolu Dağı Tüneli'nin heyelanlara karşı güçlendirilmesine yönelik 2. Etap çalışmalarının temmuz ayında başlayacağını kaydetti. 

Ulaştırma Bakanlığı açıkladı! Yenilenen Bolu Dağı Tüneli yarın trafiğe açılıyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, bu yıl içerisinde heyelan nedeni ile bir süre trafiğe kapalı olan Bolu Dağı Tüneli'nde çalışmaların tamamlandığını kaydederek, tünelin yarın hizmete açılacağını açıkladı.

Bolu Dağı Tüneli İstanbul güzergahı değişti! Bu tarihlerde kullanacaksanız dikkat edin

Kara yollarının yapım, bakım ve onarım çalışmaları sürdürülen kesimlerinde yavaş gidilmesi, trafik işaret ve işaretçilerine uyulması gerekiyor. Bu kapsamdaki çalışmalar nedeniyle Bolu Dağı Tüneli İstanbul güzergahı değişti.

Yeni Zigana Tüneli'nin havalandırma sistemi Avrupa'da ilk olacak!

Türkiye'nin mega projelerinden biri olan ve yapımı devam eden Trabzon-Gümüşhane yolundaki Zigana Tüneli, havalandırma sistemleriyle Avrupa'da bir ilk olacak.

Avrasya Tüneli ve Marmaray gibi Kanal İstanbul da gereklidir!

Gazeteci Nagehan Alçı  "Avrasya Tüneli ve Marmaray gibi Kanal İstanbul da gereklidir" diyor. İşte Alçı'nın yazısı...

Kop Dağı Tüneli inşaatı ne zaman tamamlanacak?

Kop Dağı Tüneli inşaatının tamamlanma tarihi ve projede çalışan işçilerin maaş ödemelerinde yaşanan sorunlar meclis gündemine taşındı. İYİ Parti'li Çelik, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Dünyanın en yüksek rakımlı karayolu tüneli trafiğe açıldı!

2015 yılında Mila Dağı'nda inşasına başlanan dünyanın en yüksek rakımlı karayolu tüneli 26 Nisan Cuma günü trafiğe açıldı.

İstanbul'un 2 önemli karayolu tüneli 2019'da açılacak!

İBB’nin 23 milyar 800 milyon liralık 2019 Yılı Bütçesini Meclise sunan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, “2019'da 2 önemli karayolu tüneli hizmete açılacak" dedi.

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'ni 2019'da yapmak istiyoruz!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Turhan, 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli hakkında açıklama yaptı. Turhan, "6,5 milyon insan bu yeni projeden faydalanacak. Proje çalışmaları da son aşamaya geldi. Bunu da 2019 içerisinde, yap-işlet-devret modeliyle tesis etmek istiyoruz." dedi...

Zigana Tüneli 2021 yılında hizmete girecek!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Zigana Tüneli’nde çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade ederek, hedeflerinin 2020 yılında ışığı görmek ve 2021 yılında da tüneli hizmete açmak olduğunu dile getirdi. 

Ovit Tüneli 13 Haziran'da açılıyor!

Ovit Tüneli'nin 13 Haziran'da  Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın katılacağı törenle açılacağı duyuruldu... Açılış haberini AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı paylaştı.

Mila Dağı tüneli Haberi

Mila Dağı tüneli

Dünyanın en yüksek rakımlı karayolu tüneli 26 Nisan Cuma günü trafiğe açıldı. 5,7 km uzunluğa sahip tünel, deniz seviyesinden 4.750 metre yükseklikte olup Çin'in Tibet Özerk Bölgesi'nin güneybatısında bulunuyor.
 
İki yönde trafiğe açılan 5,7 km uzunluğuna sahip tünel bölgenin başkenti Lhasa'yı Tibet'in güneydoğusunda bulunuyor. Nyingchi'ye bağlayan 400 kilometrelik otoyolun bir parçası oluyor.
 
Tünelin inşası 2015 yılında 5.18 metre rakımlı Mila Dağı'nda başladı ve dağı dolanıp 18 kilometre tutan mesafeyi 5,7 kilometreye indirdi.
 
China Railway no.2 Bürosu'na bağlı Mila Dağı projesi yöneticisi Gong Bin, inşaatta son derecede soğuk havada ve yüksek rakımda dağda tünel açarken hassas ölçme kabiliyetinin artmasıyla 10 kadar teknolojik atılım yapıldığını kaydetti.
 
Soğuğa ve oksijen seyrekliğine ek olarak 2 bin inşaat işçisinin bir...