24 / 11 / 2024

mobilyada markalaşma emin adımlarla ilerliyor

mobilyada markalaşma emin adımlarla ilerliyor

Dünyanın en büyük mobilya kenti MASKO’nun Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Karcı, “Emek ve özen isteyen bu süreçte tüm sektör temsilcilerinin ödevi büyük” diyor…

1936 yılında Eminönü'ndeki Niğde Hanı 41 bin liraya satılmış!

1936 yılında Eminönü'nde tramvay caddesinde Kızılay maden suyu mağazasının da içinde olduğu Niğde Hanı 41 bin liraya satılmış.

Gazeteci Emin Pazarcı'dan yüzde 25 tepkisi: 20 bin TL'lik eve 6 bin TL kira ödüyorlar! 

Ev sahipleri, yüzde 25 zam sınırı sebebiyle yaşadıkları mağduriyet ve sorunları sık sık sosyal medya üzerinden paylaşıyor. Akşam Gazetesi Ankara Temsilcisi Emin Pazarcı da kiracısıyla yaşadıklarını paylaştı. İşte o paylaşım...

Blackspade 18'inci mağazasını Vadi istanbul'da hizmete açtı!

Markalaşma yolunda emin adımlarla ilerleyen Blackspade, Vadi istanbul'da mağaza açtı...

Divanev pandemi sürecinde 14 yeni mağaza açtı!

Yataş Grup'un özgün ve yenilikçi tasarımlarıyla mobilya, dekorasyon ve uyku dünyasında yeni bir tarza sahip markası Divanev, şubattan beri açtığı 14 yeni mağazayla büyüme yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Emin Grup organik tarımda büyüyecek!  

Emin Grup, organik tarıma yatırım yapıyor. Emin Grup yetkilileri, "Biz arazileri toplayıp buna kira verme yoluna gidiyoruz. Konya bölgesinde çok büyük meyve ve domates ekimi olmaya başladı. Bu yatırımlarla ilgili elbirliği sistemi yapıyoruz." şeklinde konuştu..

Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı için altyapı çalışması!

Eminönü-Alibeyköy Tramvay altyapı taşıma çalışması nedeniyle Atatürk Caddesi ile Yavuz Selim Köprüsü Kavşağı pazartesi gününden itibaren 30 gün süreyle trafiğe kapatılacak.

Kent merkezlerine imar düzenlemesi!

Esnafa vergi, sosyal güvenlik, mesleki eğitim, kredi, finansman ve yenilikçi alanlarda yeni destekler sunulurken, markalaşma projesi hayata geçiyor. Buna göre; imar düzenlemeleriyle, kent merkezlerinde iş yeri çeşitliliği artırılacak

Doğanlar Yatırım Holding yurt dışında 20 mağaza açacak!

Doğtaş ve Kelebek markalarıyla mobilyada mağaza yatırımlarını sürdüren Doğanlar Yatırım Holding, yurt dışında açacağı 20 mağazanın yanı sıra enerjide de yeni fırsatlar kovalıyor. Grubun başkanı Davut Doğan, Afrika'da biyoenerjide yatırım planladıklarını söylüyor.

Cottonbox yurt dışında 100 mağazaya ulaşacak!

Yaklaşık 40 yıl önce Denizli'de kurulan Sümaş Tekstil, fason üretimi bırakıp markalaşma yoluna gitti. 'Cottonbox' markasıyla 32 ülkeye ihracat yapan ve halen altı ülkede 25 mağazası bulunan şirket, orta vadede yurt dışında 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği!

Türk ürünlerinin dünyaya daha kolay açılarak markalaşabilmesinin önü açıldı. Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği sağlanacak. 

Gayrimenkul firmaları markalaşma için çalışıyor!

Dünya Gazetesi köşe yazarı olan Leyla İlhan bugünkü yazısında, Superbrands ‘Süper Markalar’ listesi ile ilgili açıklamalarda bulundu. Listede özel sektörden Sinpaş'ın, kamudan ise TOKİ'nin listeye dahil olduğunu açıkladı.

Newjoy'dan 5 yeni mağaza!

Newjoy, uygun fiyat politikasıyla büyümeye devam ediyor. Konsept mağazalarına Eylül ayı içerisinde 5 yeni mağaza daha ekleyen marka, 5 yıllık süreçte yurt içinde 150 satış noktası hedefine emin adımlarla ilerliyor…

Akdenist Mağazacılık İç Ve Dış Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Akdenist Mağazacılık İç Ve Dış Ticaret Anonim Şirketi bugün Mehmet Fatih Akdeniz ve Hacı Emin Akdeniz ortaklığında 100 bin TL sermaye bedeli ile Büyükçekmece'de kuruldu.

mobilyada markalaşma emin adımlarla ilerliyor Haberi

mobilyada markalaşma emin adımlarla ilerliyor

Geçen seneyi yüzde 20 büyüme ile kapatan Türk Mobilya Sektörü markalaşma atağına emin adımlarla ilerliyor. Özel işçilik ve tasarımlarla dünyadaki konumunu her geçen gün daha da perçinleyen sektör, gerek anahtar teslim projelerle gerekse sahip olduğu kaliteli hammadde rezervleriyle öne çıkıyor.

Yalnızca İstanbul ve çevresinin mobilya ihtiyacının yüzde 60’ını karşılayan dünyanın en büyük mobilya kenti MASKO’nun Türk mobilyasının markalaşma sürecindeki en büyük destekçisi olduğunu anlatan MASKO Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Karcı, özel tasarımları ve kaliteli işçiliği ile öne çıkan markaların hak ettikleri değeri elde etmesi için dikkat edilmesi gereken noktalar olduğunun altını çiziyor.

Türkiye mobilya sektörünün kullandığı hammaddenin yüzde 75,5’ini kendi öz kaynaklarından temin ettiğini ve bunun önemli bir avantaj olduğunu anlatan Karcı, “Dünya’da mobilya sektörüne baktığımızda, Almanya mobilyanın kilogramını 12,5 Dolar’a...