24 / 11 / 2024

mobilyada markalaşma

mobilyada markalaşma

Dünyanın en büyük mobilya kenti MASKO’nun Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Karcı, “Emek ve özen isteyen bu süreçte tüm sektör temsilcilerinin ödevi büyük” diyor…

Blackspade 18'inci mağazasını Vadi istanbul'da hizmete açtı!

Markalaşma yolunda emin adımlarla ilerleyen Blackspade, Vadi istanbul'da mağaza açtı...

Kent merkezlerine imar düzenlemesi!

Esnafa vergi, sosyal güvenlik, mesleki eğitim, kredi, finansman ve yenilikçi alanlarda yeni destekler sunulurken, markalaşma projesi hayata geçiyor. Buna göre; imar düzenlemeleriyle, kent merkezlerinde iş yeri çeşitliliği artırılacak

Doğanlar Yatırım Holding yurt dışında 20 mağaza açacak!

Doğtaş ve Kelebek markalarıyla mobilyada mağaza yatırımlarını sürdüren Doğanlar Yatırım Holding, yurt dışında açacağı 20 mağazanın yanı sıra enerjide de yeni fırsatlar kovalıyor. Grubun başkanı Davut Doğan, Afrika'da biyoenerjide yatırım planladıklarını söylüyor.

Cottonbox yurt dışında 100 mağazaya ulaşacak!

Yaklaşık 40 yıl önce Denizli'de kurulan Sümaş Tekstil, fason üretimi bırakıp markalaşma yoluna gitti. 'Cottonbox' markasıyla 32 ülkeye ihracat yapan ve halen altı ülkede 25 mağazası bulunan şirket, orta vadede yurt dışında 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği!

Türk ürünlerinin dünyaya daha kolay açılarak markalaşabilmesinin önü açıldı. Yurtdışına açılacak mağazalara yüzde 50 kira desteği sağlanacak. 

Gayrimenkul firmaları markalaşma için çalışıyor!

Dünya Gazetesi köşe yazarı olan Leyla İlhan bugünkü yazısında, Superbrands ‘Süper Markalar’ listesi ile ilgili açıklamalarda bulundu. Listede özel sektörden Sinpaş'ın, kamudan ise TOKİ'nin listeye dahil olduğunu açıkladı.

İnşaat sektörü Türkiye'nin markalaşmasında 9. sırada!

Türkiye’de markalaşma iştahı en yüksek sektörler açıklandı. 18 yılı kapsayan verilerde inşaat sektörü 47 bin 805 hizmetle 9. sırada yer aldı.

Yıldırım'ın markalaşma süreci dönüşümle devam edecek!

Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, 'Markalar Şehri Bursa paneline katılarak Yıldırım'ın geleceğine dair çalışmalarını paylaştı. Edebali, Yıldırım'ın marka değerinin geniş kapsamlı kentsel dönüşüm projesi ile gerçekleşeceğini söyledi.

2016'da mağazalaşma çalışmalarımıza hız vereceğiz!

Tasarımın mobilya sektörü üzerinde olumlu etki yaptığını anlatan Tepe Home Genel Müdürü Aykut Coşkan, ''7 milyar dolar büyüklüğe sahip bu sektörde markalaşma çok önemli. 2016'da ihracat ve mağazalaşma çalışmalarımıza hız vereceğiz" dedi.

Cityofizmir'de ikinci etap başladı!

İzmir'in tanıtımı ve bilinirliğinin artırılması amacıyla geçtiğimiz Nisan ayında başlatılan ve Türkiye'nin ilk ve tek uluslararası Instagram şehir markalaşma projesi olan "Cityofizmir"de ikinci etap başladı.

DAP Markalaşma Eğitimi düzenlendi!

DAP Bölge Kalkınma İdaresi ile TÜBİTAK alt kuruluşu olan Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü (TÜSSİDE) arasında imzalanan “DAP Bölgesi Yöresel Ürünlerini Ticarileştirme Stratejileri Geliştirilmesi Projesi” kapsamındaki çalışmalar devam ediyor.

Barış Aydın: Ankara sağlık turizmi ile markalaşabilir!

ASİAD Başkanı Barış Aydın:Aydın: “Etkin bir tanıtımla sağlanacak markalaşma Ankara’yı merak uyandıran bir yer haline getirecek, turizmin yanı sıra paydaş sektörleri de canlandıracak, sanayi ve ticaret faaliyetlerini artıracak”

Haluk Sur'dan MIPIM 2015 değerlendirmesi!

Dünyanın en büyük Uluslararası Gayrimenkul Fuarlarından biri olan ve 13 Mart tarihine kadar açık kalacak MIPIM 2015’e Türkiye’den gayrimenkul firmalarının yanı sıra markalaşma hedefindeki şehirlerin katılımı damga vurdu.

mobilyada markalaşma Haberi

mobilyada markalaşma

Geçen seneyi yüzde 20 büyüme ile kapatan Türk Mobilya Sektörü markalaşma atağına emin adımlarla ilerliyor. Özel işçilik ve tasarımlarla dünyadaki konumunu her geçen gün daha da perçinleyen sektör, gerek anahtar teslim projelerle gerekse sahip olduğu kaliteli hammadde rezervleriyle öne çıkıyor.

Yalnızca İstanbul ve çevresinin mobilya ihtiyacının yüzde 60’ını karşılayan dünyanın en büyük mobilya kenti MASKO’nun Türk mobilyasının markalaşma sürecindeki en büyük destekçisi olduğunu anlatan MASKO Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Karcı, özel tasarımları ve kaliteli işçiliği ile öne çıkan markaların hak ettikleri değeri elde etmesi için dikkat edilmesi gereken noktalar olduğunun altını çiziyor.

Türkiye mobilya sektörünün kullandığı hammaddenin yüzde 75,5’ini kendi öz kaynaklarından temin ettiğini ve bunun önemli bir avantaj olduğunu anlatan Karcı, “Dünya’da mobilya sektörüne baktığımızda, Almanya mobilyanın kilogramını 12,5 Dolar’a...