MODD/works Haberi
Girişimci reklam ajansı MODD/works’ün Ajans Başkanı Cem Has, geçtiğimiz hafta konuk olarak katıldığı Habertürk’te yayınlanan ve sunuculuğunu Hakan Ural’ın yaptığı Emlak Ekspresi programında “Konutta Marka Olmak” ve “Emlak Sektöründe İletişim Stratejileri” gibi konularda sektörü aydınlattı. İşte programda öne çıkan bazı satırbaşları;
“GÜVENİLİR BİR MARKAYI İNŞA ETMEK UZUN BİR MARATON”
Bugüne kadar reklamcılar daha çok hızlı tüketim, otomotiv gibi sektörlere yoğunlaşmış ve iletişim stratejilerini de bu kategorilere uygun olarak uzun dönemli planlamışlardı. Son birkaç yıldır inşaat sektörünün reklam pastasındaki payının büyümesiyle reklamcılar da gayrimenkul sektörüne adapte olmaya çalışıyor.
Diğer birçok sektörden farklı olarak inşaat sektörü, 2 yılda tamamlanan ve teslim edilen projeler için çok daha yoğun bir planlama yapılmasını gerektiriyor. Çünkü konut satın almak, hızlı tüketim ürünlerini satın almak gibi kolay verilen bir...