network kampanya Haberi
Daha çok çalışan kesimi hedefleyen ve bu doğrultuda şık casual ürünleri tüketicisiyle buluşturan Network’ün koleksiyonu fikirden tasarıma, dikişten sunuma tüm aşamalarıyla dikkat çekiyor.
Türkiye hazır-giyim sektörüne 1999 yılında katılan NetWork, 21. yüzyılın çok kültürlü yapısından beslenen, yeni açılımlarla kendini zenginleştiren, yaratıcı ve dinamik bir marka olarak öne çıkıyor. Net çizgisini her zaman devam ettiren NetWork, marka olarak seçtiği isimle öncelikle içinde bulunduğumuz bilgi ve teknoloji çağını simgeliyor, hedef kitlesi olan çalışan kesimin iletişim ihtiyacına işaret ediyor. Öte yandan, bir hazır-giyim koleksiyonunun fikirden tasarıma, dikişten sunuma uzanan hayata geçme sürecini de tanımlıyor.
Her tasarımıyla özel hissettiren ve sınırlı sayıda üretilen NetWork Limited serisi stile farklı bir değer katıyor. Hafta sonunun sakinliğini zamansız NetWork tasarımlarıyla birleştiren NetWork Free, modern yaşamın hızlı...