23 / 12 / 2024

Osmangazi Köprüsü dönüş ücreti farklı

Osmangazi Köprüsü dönüş ücreti farklı

CHP Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca Kayışoğlu, başta Osmangazi Köprüsü olmak üzere şehir içi ve şehirlerarası karayolları ve köprü geçişlerinde yapılan ücretlendirmelere ilişkin soru önergesi hazırladı..

1954'te asma köprü planı! Boğaziçi Köprüsü 'dünyanın en yüksek köprüsünü geçmesin' talebi! 

1954 yılında Royal Gorge Bridge şirketinden Boğaz Köprüsü için teknik bilgi ve malzeme istenmesi üzerine şirket 'Dünyanın en uzun köprüsünü geçmeyecek' şartını sunmuş. 

Otoyol ve köprü geçiş ücretlerine zam geldi! 15 Temmuz Şehitler, Fatih Sultan Mehmet ve Osmangazi Köprüsü geçiş ücreti!

Otoyol ve köprü geçiş ücretlerine gece yarısından geçerli olmak üzere zam geldi. 15 Temmuz Şehitler, Fatih Sultan Mehmet ve Osmangazi Köprüsü geçiş ücreti 2024 ne kadar oldu? 

"Yılın projesi" seçilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nün ödülleri dağıtıldı...

Mühendislik ve inşaat sektörünün en saygın ve küresel yayınlarından biri olan ABD merkezli Engineering News-Record dergisi tarafından "Yılın projesi" olarak seçilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nün yetkililerine ödül, online düzenlenen tören ile verildi. İşte haberin detayları...

1915 Çanakkale Köprüsü Dünyanın en iyi projesi seçildi! 

1915 Çanakkale Köprüsü, “Global Best Projects” yarışmasında köprü ve tünel kategorisinde  birincilik ödülünü kazandı.

Bakan açıkladı: 24 Haziran'da Osmangazi Köprüsü'nden 111 bin 770 araç geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 24 Haziran'da Osmangazi Köprüsü'nden 111 bin 770 aracın geçtiğini duyurdu. İşte detaylar...

Osmangazi Köprüsü'nde 40 bin araçlık geçiş garantisi yıl ortasında tutturulacak! 

Nurol Holding CFO'su Kerim Kemahlı, Osmangazi Köprüsü’nden günde geçmesi garanti edilen 40 binlik aracı senenin ortasında tutturacaklarını duyurdu. İşte ayrıntılar...

Osmangazi Köprüsü'nden iki haftada 757 bin araç geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Osmangazi Köprüsü'nden 4-17 Temmuz tarihleri arasında toplamda 757 bin 227 aracın geçtiğini açıkladı. En yoğun araç geçişi, Kurban Bayramı arifesi olan 8 Temmuz’da oldu. Bu tarihte, Osmangazi Köprüsü’nden 80 bin 624 araç geçti.

Osmangazi Köprüsü'nden geçiş ücretlerinin 590 lirasını geçmeyenler ödüyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Osmangazi Köprüsü'nden Kurban Bayramı sürecinde 100 bine yakın aracın geçtiğini açıkladı. Osmangazi Köprüsünden geçen araçlardan 184 lira ücret alınıyorken köprüyü hiç kullanmayanlar 590 lira bedel ödüyor.

Yap İşlet Devret modeliyle yapılan Osmangazi Köprüsü 6 ayda araç geçiş rekoru kırdı

Osmangazi Köprüsü inşa edilip hizmete açıldığı 1 Temmuz 2016 yılından bu yana ilk kez taahhüt edilen araç geçiş sınırını aştı. 15 yıl 9 ay 24 gün boyunca özel sektör tarafından işletilecek köprü işletmesi için devlet araç geçiş taahhüdü vermişti.

1915 Çanakkale Köprüsü 15 soruda tüm detaylarıyla!

1915 Çanakkale Köprüsü bugün hizmete sunuluyor. Peki 1915 Çanakkale Köprüsü'nün geçiş ücreti ne kadar oldu? 1915 Çanakkale Köprüsü'nden hangi araçlar geçebiliyor? İşte 1915 Çanakkale Köprüsü 15 soruda tüm detaylarıyla...

1915 Çanakkale Köprüsü bugün açılıyor! 1915 Çanakkale Köprüsü geçiş ücreti ne kadar?

1915 Çanakkale Köprüsü'nün açılışı bugün gerçekleştirilecek. Köprünün açılış töreni için son hazırlıklar tamamlandı. Peki, Araç geçişi ne zaman başlayacak? 1915 Çanakkale Köprüsü geçiş ücreti ne kadar? İşte tüm detaylar...

1915 Çanakkale Köprüsü yarın açılıyor!

1915 Çanakkale Köprüsü'nün açılışı yarın Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da katılacağı törenle yapılacak. Peki 1915 Çanakkale Köprüsü'nün geçiş ücreti belli oldu mu? İşte ayrıntılar...

Osmangazi Köprüsü dünya basınında!

Ünlü İngiliz ekonomi dergisi The Economist, Osmangazi Köprüsü ve diğer yap işlet devret projeleri için devletin yaklaşık 150 milyar dolarlık gelir garantisi sağladığını, Türk Lirası'ndaki değer kaybıyla birlikte faturanın da kabardığını yazdı.

Osmangazi Köprüsü dönüş ücreti farklı Haberi

Osmangazi Köprüsü dönüş ücreti farklı



CHP Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca Kayışoğlu, şehir içi ve şehirlerarası karayolları ve köprü geçişlerinde yapılan ücretlendirmelere ilişkin soru önergesi hazırladı. Kayışoğlu sorularını Ulaştırma, Denizcilik Ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'a iletti.


Kayışoğlu önergesinde "Ülkemizde şehir içi ve şehirlerarası bağlantı yolları ile köprü geçişlerindeki farklı ücretlendirmeler sürücülerde şaşkınlık yaratmaktadır. Bunun bir örneği de Bursa’da yaşanmaktadır. Osmangazi Köprüsü'nde geçenler giderken ayrı, dönerken ücret ödedikleri gibi, aracın yükü, öndeki araca yaklaşma mesafesi gibi çeşitli kıstaslar üzerinden ücretlendirmeyle karşı karşıya kalmaktadırlar." dedi. Kayışoğlu bu bağlamda 4 soru sordu.


Kayışoğlu'nun soruları

1. Ülkemizde şehir içi ve şehirlerarasında bulunan karayolları ile köprülerdeki ücretlendirmelerde bir standart var mıdır? Ücretlendirmeler hangi kıstaslara göre yapılmaktadır?


2. Karayolları ve köprü geçişlerinde ücretlendirmeler, yapım maliyetine, illere ve güzergâha göre değişmekte midir?


3. Yap İşlet Devret...