01 / 05 / 2024

Osmangazi Köprüsü test sürüşü

Osmangazi Köprüsü test sürüşü

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Osmangazi Köprüsü'nün açılış töreninde deneyeceği 400 kilometrelik hız rekoru için test sürüşlerine başladı.

Köprü ve otoyol geçiş ücretlerine zam geliyor! İşte Osmangazi, Çanakkale Köprüsü, Ankara- Niğde Otoyolu geçiş ücretleri

Seçimlerin ardından yaşanan zam rüzgarı devam ediyor. Şimdi de  köprü ve otoyollara zam gelmesi bekleniyor. Peki Osmangazi, Çanakkale Köprüsü, Ankara- Niğde Otoyolu geçiş ücretleri ne kadar olacak? İşte geçiş ücretleri...

Bakan açıkladı: 24 Haziran'da Osmangazi Köprüsü'nden 111 bin 770 araç geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 24 Haziran'da Osmangazi Köprüsü'nden 111 bin 770 aracın geçtiğini duyurdu. İşte detaylar...

Osmangazi Köprüsü'nde 40 bin araçlık geçiş garantisi yıl ortasında tutturulacak! 

Nurol Holding CFO'su Kerim Kemahlı, Osmangazi Köprüsü’nden günde geçmesi garanti edilen 40 binlik aracı senenin ortasında tutturacaklarını duyurdu. İşte ayrıntılar...

Osmangazi Köprüsü'nden iki haftada 757 bin araç geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Osmangazi Köprüsü'nden 4-17 Temmuz tarihleri arasında toplamda 757 bin 227 aracın geçtiğini açıkladı. En yoğun araç geçişi, Kurban Bayramı arifesi olan 8 Temmuz’da oldu. Bu tarihte, Osmangazi Köprüsü’nden 80 bin 624 araç geçti.

Osmangazi Köprüsü'nden geçiş ücretlerinin 590 lirasını geçmeyenler ödüyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Osmangazi Köprüsü'nden Kurban Bayramı sürecinde 100 bine yakın aracın geçtiğini açıkladı. Osmangazi Köprüsünden geçen araçlardan 184 lira ücret alınıyorken köprüyü hiç kullanmayanlar 590 lira bedel ödüyor.

Yap İşlet Devret modeliyle yapılan Osmangazi Köprüsü 6 ayda araç geçiş rekoru kırdı

Osmangazi Köprüsü inşa edilip hizmete açıldığı 1 Temmuz 2016 yılından bu yana ilk kez taahhüt edilen araç geçiş sınırını aştı. 15 yıl 9 ay 24 gün boyunca özel sektör tarafından işletilecek köprü işletmesi için devlet araç geçiş taahhüdü vermişti.

Osmangazi Köprüsü dünya basınında!

Ünlü İngiliz ekonomi dergisi The Economist, Osmangazi Köprüsü ve diğer yap işlet devret projeleri için devletin yaklaşık 150 milyar dolarlık gelir garantisi sağladığını, Türk Lirası'ndaki değer kaybıyla birlikte faturanın da kabardığını yazdı.

Osmangazi Köprüsü'nün çevresindeki araziler tarıma kazandırılıyor!

Dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüleri arasında 4. sırada bulunan Osmangazi Köprüsü'nün çevresindeki kullanılmayan araziler tarıma kazandırılıyor.

'Osmangazi Köprüsü satılacak' iddiasına cevap!

Otoyol Yatırım ve İşletme AŞ Üst Yöneticisi Yavuz Batum, Osmangazi Köprüsü'nün satılacağı iddialarına ilişkin dikkat çeken bir cevap verdi. 

Osmangazi Köprüsü'nün satışı gündemde!

Kocaeli’de yer alan Osmangazi Köprüsü’nün bir bölümünün veya tamamının satılması gündeme geldi.

1915 Çanakkale Köprüsü ile yıllık 18 milyarlık tasarruf!

Rüzgar testi laboratuvarında dayanıklılığı test edilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nde süreç başarıyla tamamlandı. Yakında açılması planlanan proje, Türkiye’ye her yıl 18 milyar lira civarında tasarruf sağlayacak. 

1915 Çanakkale Köprüsü Rüzgar Tüneli testi tamamlandı!

Danimarka'nın başkenti Kopenhag'daki FORCE Technology Test Laboratuvarı'nda 1915 Çanakkale Köprüsü Kule Rüzgar Tüneli testi yapıldı. 1915 Çanakkale Köprüsü Rüzgar Tüneli testi başarıyla tamamlandı.

Osmangazi Köprüsü satılık ve kiralık konut fiyatlarını yükseltti!

Geçtiğimiz sene açılan ve İzmit Körfez geçişini 90 kilometreden 12 kilometreye düşürerek İstanbul - İzmir arasındaki yolculuk süresini kısaltan Osmangazi Köprüsü’nün bölgeye etkisi konut fiyatlarında da hissediliyor.

Osmangazi Köprüsü test sürüşü Haberi

Osmangazi Köprüsü test sürüşü


Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Osmangazi Köprüsü'nün açılış töreninde deneyeceği 400 kilometrelik hız rekoru için test sürüşlerine başladı.


Sofuoğlu, Osmangazi Köprüsü'nde gerçekleştirdiği test sürüşü ve incelemelerin ardından, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bugün köprüde yaptığı ilk test sürüşünde 350 kilometre hıza ulaştığını belirterek, tahmin ettiği gibi rüzgarın kendisini zorladığını söyledi. 


Rüzgarın şiddetinin yüksek seviyede olduğunu dile getiren Sofuoğlu, "Rüzgarın yönü çok önemli. Yaptığım denemede beni en çok zorlayan rüzgarın yandan gelmesi. Yüksek hıza çıktığım zaman yandan gelen rüzgar motoru aşırı derecede uçuracak hissi veriyor. O yüzden iki şansım var, rüzgarın motorun ya önünden ya da arkadan esmesi lazım." diye konuştu. 


Açılışa kadar olan süreyi köprüde geçireceğini, çünkü hava akımına göre yapması gereken birkaç test daha olduğunu belirten Sofuoğlu, "Çıkıp, ezbere bir rekor denemesi yapmayacağım....