16 / 06 / 2024

otel müşteri talepleri

otel müşteri talepleri

Uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner otel müşterilerinin en garip taleplerini araştırdı.Yapılan araştırmaya göre, otel müşterileri menüden banyoya ve uyku alışkanlıklarına kadar ilginç istekleriyle şaşırtabiliyor.

Peugeot Türkiye, ‘yılın en iyi müşteri markası' seçildi

Peugeot Türkiye, ALFA Awards'ta binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası olarak seçildiği açıklandı. İşte haberin ayrıntıları... 

Ev sahibi ve kiracılar dikkat! Artık ev sahibi istediği saatte müşteri getiremeyecek!

Kiracı ve ev sahipleri arasında arabulucuya taşınan anlaşmazlıklara "satılık konutu alıcıya gösterme" de taşındı. Ankara'da meydana gelen olayda arabulucu, yüksek yargı kararları kapsamında konut malikinin istediği saatte müşteri getirmesini kişinin özel hayatına müdahale olarak değerlendirdi.

İş Bankası, şirketler için de uzaktan müşteri olma dönemini başlatıyor!

Uzaktan müşteri olma başvurularını 2023’ün ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre 2 kat artıran Türkiye İş Bankası, görüntülü görüşmeyle müşteri olma kolaylığını bireysel ve gerçek kişi tacirlerden sonra ticari şirketler için de sunmaya başladı.

Koçtaş, toptan müşteri uygulamasıyla profesyonellere hizmet veriyor!

‘Toptan Müşteri’ uygulamasını devreye sokan Koçtaş, yapı ve inşaat sektörlerinde faaliyet gösteren profesyonellere geniş ürün yelpazesinin yanı sıra danışmanlık hizmeti ve özel fiyat teklifleri gibi pek çok avantaj sunmaya başladı.

Sigorta devine hacker şoku! Müşteri bilgileri çalındı

Quick Sigorta hacklendi; müşteri bilgileri çalındı. KVKK tarafından kamuoyuna yapılan açıklamada yaşanan hack saldırı sonrası çok sayıda kullanıcının kişisel verilerinin saldırganların eline geçtiği ifade edildi.

TOKİ müşteri hizmetleri numarası kaç? TOKİ’nin telefon numarası kaç? İşte TOKİ iletişim numaraları!

TOKİ sosyal konut başvuruları devam ediyor. Bu süreçte vatandaşlar bilgi almak için TOKİ müşteri hizmetleri numaralarını öğrenmek istiyor. İşte detaylar!

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!

Eminevim'e müşteri deneyiminde mükemmellik ödülü!

Eminevim merakla beklenen A.C.E Awards Töreni’nde Müşteri Deneyimi Mükemmellik Ödülü’nü aldı...

Birevim En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü'nü aldı!

Başarıyla dikkat çeken Birevim, En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü ve Gold Award ödülü aldı...

Marmaris'teki ruhsatsız 4 yıldızlı otel mühürlendi!

Muğla'nın Marmaris ilçesindeki işletme ruhsatı olmadığı ileri sürülen 4 yıldızlı otel, belediye ekipleri tarafından mühürlendi.

AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor!

Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı ve Koçtaş Yönetim Kurulu Üyesi Alp Önder Özpamukçu yaptığı açıklamada, "AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor" dedi.

Koronavirüs sürecinde konut müşteri talebi artıyor!

Deloitte, yeni tip koronavirüs salgınının sektörel etkilerini analiz ettiği raporda, üretim merkezleri ve ticarethanelerde düşüş yaşanmasına rağmen, konut müşteri talebinde artış gözlendiğini belirtti...

Karmod konut satışlarında yüzde 98 müşteri memnuniyeti sağladı!

Karmod, konut satışlarında yüzde 98 müşteri memnuniyeti sağladı, Hazır konut sektöründe yakalanan bu başarının, müşteri memnuniyeti adına yapılan çalışmaların sonucu olduğu belirtildi

otel müşteri talepleri Haberi

otel müşteri talepleri

Oteller müşteri memnuniyetini ön planda tutarak misafirlerinin taleplerini yerine getirmeye çalışsalar da bazı talepler şaşkınlık yaratıyor. Uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner, otel müşterilerinin en garip taleplerini araştırdı.400 otel çalışanı ile gerçekleştirilen uluslararası araştırmaya göre, otel müşterileri menüden banyoya ve uyku alışkanlıklarına kadar ilginç istekleriyle şaşırtabiliyor. Tek bir müşterinin 16 yastık isteğinin yanında, uykuya yardımcı olması için keçi çanı isteyenler de bulunuyor.Araştırmaya göre en garip talepler genelde yemekle ilgili geliyor. Otel görevlileri günde 15 salatalık, tavuğun sadece sağ budu ve gece boyunca her saat başı bir bardak su getirilmesi gibi isteklerle karşılaştıklarını belirtiyor. 


Yemekten sonra en sık karşılaşılan talepler ise banyoyla ilgili istekler oluyor. Kimi müşteriler banyonun bal ile kimileri de çikolatalı süt ile doldurulmasını talep ederken, tuvaletin maden suyuyla doldurulmasını...