parekendede son durum Haberi
Kişiye özel kampanyaların perakendeden finansa birçok sektörün odağında olduğunu söyleyen Teradata Türkiye Ülke Müdürü Gamze Aydın, müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını doğru analiz ederek kişiselleştirilmiş kampanyalar gerçekleştiren şirketlerin yeni dönemin kazananları olacağını söyledi. Aydın, bu süreçte farklı kanallardan toplanan verilerin amaca yönelik kullanılabilmesi için büyük veriden yararlanılmasının da önemine dikkat çekti.
Teradata Türkiye Ülke Müdürü Gamze Aydın, perakendeden finansa, farklı sektörlerde hizmet veren ve farklılaşarak rekabette öne geçmeyi hedefleyen şirketlerin günden güne artan oranlarda kişiye özel kampanyalarını tercih etmeye başladığını söyledi.
Kişiye özel kampanyaların genele yönelik kampanyalardan çok daha etkili olduğunu ifade eden Aydın, “Müşterilerin ihtiyaçlarına göre hazırlanan özel ve kişiselleştirilmiş teklifler, kişilerin kendilerini daha özel hissetmelerini sağlıyor. Teklifin müşterinin tam ihtiyacı olduğu anda, tercih edilen kanaldan sunulması, hem teklifin kabul oranını...