23 / 12 / 2024

Philips Türkiye iletişim

Philips Türkiye iletişim

Markaların sürdürülebilirlik ekseninde ortak değer yaratmak amacıyla yaptıkları çalışmalarını paylaştıkları bir iletişim platformu olan Sürdürülebilir Markalar Küresel Platformu, güçlü sürdürülebilir politikalara sahip markaların katılımıyla büyüyor.

Philips Türkiye'de fikstür çekilişine firmaların yetkilileri katıldı!

Sektör Devleri fikstür çekilişi için Philips Türkiye genel merkez binasında bir araya geldi. Yapı Ligi 2012 Şampiyonu Philips Türkiye’nin konferans salonunda gerçekleştirilen fikstür çekilişine firmaların yetkilileri katıldı.

İnternet zamları katlandı! Bir ailenin aylık iletişim maliyeti yüzde 300 oranında arttı...

Yüksek enflasyon ile beraber Türkiye’de hizmetlere yapılan zamlar arttığı kaydedildi. Buna göre, bir ailenin aylık iletişim maliyetleri yüzde 300 zamlanırken, özellikle internet faturaları neredeyse ikiye katlandı.

Bakan Şimşek’ten ABD çıkarması! Yatırımcılara Türkiye'nin ekonomik görünümünü ve hedeflerini anlattı!

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, New York'ta yatırımcılarla gerçekleştirdiği görüşmelere yönelik, "Bu görüşmelerimizin Türkiye'ye fon akışında katkısının olacağını umut ediyorum” dedi.

Dünyaca ünlü banka: ‘Faiz artışı kadar Merkez Bankası’nın iletişim dili de önemli’

Almanya merkezli dünyaca ünlü Deutsche Bank, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası’na yönelik bir rapor yayımladı. Deutsche Bank, faiz artışı kadar Merkez Bankası’nın iletişim dilinin de önemli olduğunu vurguladı.

İngiliz gazeteden çarpıcı seçim analizi: Erdoğan’ın politikaları Türkiye’nin ekonomisine zarar veriyor!

İngiliz Financial Times, seçim öncesi Türkiye ekonomisini analiz etti. Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesinde ekonomideki risklere dikkat çekilerek Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın para politikalarının ekonomiyi tehdit ettiği ileri sürüldü.

Seçim sonrası Türkiye'nin kredi risk primi fırladı!

Seçim sonrasında piyasalarda ilk fiyatlamalarda risk primi fırladı. Türkiye'nin 5 yıllık risk primi seçim sonrası ilk fiyatlamalarda 600 baz puanın üstünü gördü.

Seçim sonrası Türkiye ekonomisini neler bekliyor? İşte banka banka seçim senaryoları! Dolar, faizler ne olacak?

Seçim sonrası Türkiye ekonomisi ve piyasalara ilişkin senaryolar havada uçuşuyor. Dünyaca ünlü dev bankalar ve finans kuruluşları, mayıs ayında yapılacak seçimlerin sonucuna göre para piyasaları ve makro ekonomiye ilişkin beklentilerini paylaşıyor.

Philips’ten içinizi ısıtan haber! Meraklıları sakın kaçırmayın! Çelik termoslu filtre kahve makinesi sonunda Türkiye’de

Soğuk kış günlerinde artık kahveniz sıcak kalacak. Philips, uzun zamandır Türkiye’de satışı olmayan çelik termoslu filtre kahve makinasını satışa açtı. Benzerlerine açık ara fark atabilecek nitelikteki ürünün fiyatı da içinizi ısıtacak.

Rusya'nın açıklaması şok yarattı! Türkiye nasıl etkilenecek?

Rusya tahıl koridoru anlaşmasından çekildiğini duyurdu. Dünya alarma geçti. BM'den iletişim halindeyiz açıklaması geldi. Peki bundan sonra ne olacak? Türkiye nasıl etkilenecek?

Türkiye'nin ulaşım ve iletişim altyapısına 1 trilyon 145 milyar TL'lik yatırım!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu yaptığı açıklamada 19 senede Türkiye'nin ulaşım ve iletişim altyapısına Bakanlığı tarafından yaklaşık olarak1 trilyon 145 milyar TL yatırım yapıldığını söyledi.

Türkiye'nin Otomobili, Bilişim Vadisi'ne ilgiyi artırdı!

Türkiye'nin Otomobili'nin Kocaeli'de bulunan Bilişim Vadisi'nde yer alması, Aralık'tan bu yana vadide yer almak isteyen firma sayısını yüzde 50 oranında artırdı.

En yüksek kazanç bilgi ve iletişim sektöründe!

Türkiye'de geçen yıl en yüksek yıllık ortalama brüt kazancı, 100 bin 467 lirayla bilgi ve iletişim faaliyetlerinde çalışanlar elde etti.

Knauf Türkiye'nin PR ajansı Brandworks İletişim oldu!

Brandworks İletişim Danışmanlığı,inşaat sektörünün global temsilcisiKnaufTürkiye’nin kurumsal iletişim, etkinlik ve medya ilişkileri yönetimini üstlendi...

İş GYO Projesi Ege Perla Salt İletişim Grup ile anlaştı!

Salt İletişim Grup, Ege Perla’nın stratejik iletişim danışmanlığının yanı sıra dijital ve sosyal medya platformları da dahil olmak üzere tüm kreatif çalışmalarını yürütecek.

Philips Türkiye iletişim Haberi

Philips Türkiye iletişim

Markaların sürdürülebilirlik ekseninde ortak değer yaratmak amacıyla yaptıkları çalışmalarını paylaştıkları bir iletişim platformu olan Sürdürülebilir Markalar Küresel Platformu, güçlü sürdürülebilir politikalara sahip markaların katılımıyla büyüyor.


Ülkemizde sürdürülebilirlik denince akla ilk gelen markalar olan Anadolu Efes, BASF, Bio İstanbul, Coca Cola, Filli Boya, Schneider Elektrik, TAV ve Unilever’e, Philips Türkiye  de katıldı. Philips globalde de Sustainable Brands Platformu’nun üyesiydi.


Royal Philips  sağlık, aydınlatma ve tüketici ürünleri sektörlerinde sunduğu güncel yenilikler ile insanların yaşamlarını iyileştirmeye odaklı bir Sağlık ve İyi Yaşam şirketi. Merkezi Hollanda'da bulunan Philips'in dünyada 100’den fazla ülkede toplam 115 bin çalışanı bulunuyor. 2013 yılında  23,3 milyar Euro tutarındaki satışlarıyla şirket, kalp sağlığı, akut bakım ve evde sağlık bakımı, enerji verimli aydınlatma çözümleri ve yeni aydınlatma uygulamaları ile  erkek tıraş ve...