profilo Bronz Effie Ödülü Haberi
Hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nin, gerçek tüketici iç görüleriyle geniş kitlelere ulaşan BlackStar Buzdolabı ve Süper 8 Çamaşır Makinesi reklam kampanyası, 2014 Effie Ödülleri’nde “Bronz Effie Ödülü” kazandı.
“Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo'su var” yaklaşımı ile hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren ürünler sunan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, tüketiciye dokunan samimi iletişim çalışmalarıyla da fark yaratıyor.
Profilo, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin düzenlediği 2014 Effie Ödülleri’nde, “Dayanıklı Eşyalar” kategorisinde “Bronz Effie Ödülü” kazandı. Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’ne “Bronz Effie Ödülü”nü, “reklamın tüketicide talep yaratma ve talebi satışa döndürme konusunda gösterdiği başarı” getirdi.
Profilo’nun ödüle değer görülen, kalabalık Türk ailesinin ihtiyaçlarını dikkate alarak ortaya koyduğu “BlackStar Buzdolabı” ve “Süper 8 Çamaşır Makinesi” reklam kampanyaları, gerçek tüketici iç görüleri ve Profilo’ya özgü...